IVF Umeå
Åh, här är paniken nära, mensen senare än sen är på dag 34 nu, och ingenting, har känningar precis som vanligt men ingen mens syns till!
Nu ser det ut som att det här försöket inte hinns med pga av påskhelgen.
Skit!
Åh, här är paniken nära, mensen senare än sen är på dag 34 nu, och ingenting, har känningar precis som vanligt men ingen mens syns till!
Nu ser det ut som att det här försöket inte hinns med pga av påskhelgen.
Skit!
Daduck: Men tackar :)
Det är berg o dalbana, ena dagen letar man blod å är livrädd för det, å nästa letar man lite till å vill inget annat än att det ska finnas ngt där.
Näe brudar, det verkar som om det blir till å vänta på nästa mens, då mensen ej dykt upp ännu, och om den nu väl kommer så borde insättningen hamna mitt i påskhelgen, och jag tror inte kliniken har öppet då.
Om nu inte under skulle ske, och jag får den idag och äl utslag redan runt dag 14, men det betvivlar jag!
Men får försöka se det som att kroppen och jag får en vilomånad till, även om jag tycker det är totalt slöseri med tid!
Tack alla för pepp å stöd!
hittade liiite blod igår men sen är de dött igen!
Gah!
ursäkta daduck att jag inte svarade på din fråga, det är planerat för ostim Fet men med prednisolon och trombyl denna gång.
Nolla, jag har hunnit göra tre gravtest under veckan å ändå ville den inte igång!
Det känns surt om de inte leder till insättning den här cykeln då jag isf får äta kortisonet två månader..
Hörrni det här med viktuppgång under behandlingar..
Jag håller på stressa upp mig själv, nu är det ganska precis ett år sedan vi började första IVF behandlingen å jag har från det till nu gått upp 12kg!!!
Inte ok.. känner mig missnöjd med mig själv, försöker att träna å äta någolunda vettigt men tyvärr har jag åkt på förkylningar hela året! Tror inte jag haft ut en lön utan minst en karens dag senaste året..
Drömmeromettbarn: Jo den kom igång ordentligt till sist! Men tyvärr om kroppen gör som den brukar så kommer återföringen krocka med påsk helgen, och jag gissar att det är stängt. Men får vänta å se..
Själv då? sorry om jag är vilse nu, men har du varit på ngt vul efter plusset?
Nektar: Jo det går sakta.. fick insatt en blasto i torsdags.. sj då?