• Mustikka

IVF Umeå

Tinzu: Nej!!:( va tråkigt:( men du verkar ta det bra! Starkt! Ska du ändå fortsätta testa?
    Styrkekramar!

• Mustikka
    annalotta skrev 2012-06-17 01:13:29 följande:
    Mustikka: tack! Ruvardag 4 nu...tyvärr har den välbekanta mensvärken i korsryggen kommit nu, man borde väl känna ngn skillnad om det inte vore mensen? Känns precis som de tidigare misslyckade försöken och på samma dag kommer värken varje gång..otroligt! Fina ägg vid varje insättning men ändå ingen bäbis på bakning..
    Molvärken är så himla lik mensvärk så det behöver inte vara mensen som är på gång Glad Jag hade molvärk några dagar innan jag plussade och trodde hela tiden att mensen skulle komma.
    Håller tummarna!

• Mustikka

Men usch vad är det som händer!Förvånad Blir så ledsen och arg för er skull!!Rynkar på näsan Massor massor massor med styrkekramar till er fina tjejer!!!!{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Känns urdumt att skriva det här nu efter alla negativa nyheter, men jag fick vul tid idag 3/7 och de på kliniken sa att bf var beräknat till 14/2 Alla hjärtans dagHjärta Vågar ju inte riktigt tro på det än och är förberedd på det värsta. Tur det är midsommar snart så man kan ha trevligt med vänner och familj och glömma all oro för en liten stund.

• Mustikka

Emilotta: Jag är också jätteorolig att det ska vara tomt. Och jag vill ha en massa symptom hela tiden annars blir jag orolig, man blir helt knäpp av allt det här. Hoppas man lugnar ner sig om allt ser bra ut på vul.

• Mustikka

Vill önska alla er fina tjejer en glad och härlig midsommar!{#emotions_dlg.flower} Vet att det inte är lätt för många av er, men försök njuta av helgen med massa god mat, roséSkål  vänner och familj Hjärta 

Håller även tummarna stenhårt för EEJ och Drömmer om ett barn som idag har sina FET!!!

Massor av midsommarkramar! Solig 

• Mustikka

Hej tjejer! Har haft fullt upp och inte hunnit skriva nåt, läst lite ibland:)

EEJ: Beklagar mensen:( du som hade en super blasto:(

A79: förstår att du vill känna nåt, det vill jag med hela tiden annars blir man nojjig:/
    Jag har mitt vul på tisdag.
    Tänkte fråga dom då om man kan komma tillbaka privat i kanske vecka 10-11 och göra ett till vul.
    Vet inte om dom gör sånt, men tänkte att det kanske går om man betalar:)

Drömmer om ett barn: hur mår du? Några känningar?:)

Emilotta: så spännande att du också har vul snart!:) visst känns det som om tiden går suuper sakta!
    Även min semester börjar nästa vecka, och att vänta på det också får inte tiden att gå snabbare direkt:/

Såg även att det kommit några nya till tråden. Välkomna!!!:)

• Mustikka

Drömmen om ett barn: Mensvärk kan ju också vara nåt positivtGlad Behöver inte vara mensen som är på g. Håller tummarna att det är en liten ärta som växer i din mageSolig

Jag mår toppen!Glad Eller ja, jag mår illa till och från, molvärk, känslomässigt vrak, finnigare än den värsta fjortisen, tröttare än tröttast men allt känns ändå så underbart!Solig
    Imorgon får vi veta om denna lycka fortsätter, är helt sjukt nervös!Förvånad

Svar på tråden IVF Umeå