IVF Umeå
Har inte Apoteket öppet nåt i helgen så du kan köpa före? Eller det kanske är bra att vänta nån dag ändå innan du testar igen.
Hur mycket blöder du?
Hoppas det går bra för dig på fredag!
Nu har jag i alla fall slutat blöda så nu känns det mycket bättre. Det han ju inte bli så mycket blod. Ska ändå åka å köpa nya tester imorgon.
Nu har jag tagit ett nytt test som var starkare än tidigare test, så förhoppningsvis var det en ofarlig blödning :)
Hej hej! hoppar in i tråden. Har precis fått beviljat remiss till ivf i Umeå. Vet ni något om hur lång tid det brukar ta innan första besök? :)
Tack Norris! Hur gör man sådär som du gjorde nu? Att man liksom svarar på någons kommentar och den kommentaren blir grå sådär?
Låter lovande. Är glad om det blir inom tre månader. Törs inte hoppas för mkt. Men man har inte hittat något knasigt med varken mig el sambon. Allting väl. Så chanserna ska väl vara relativt goda för graviditet med ivf men vi får se..
Har du lyckats något? sedan er ivf-karusell börjat?
Just varit på VUL, inget kvar där inne ????????
Fick lämna blodprov för hon ville se att hormonet gick ner som det ska så det inte sitter fel, hon trodde inte det men för säkerhets skull.
Livet känns riktigt piss just nu! Har dessutom inga i frysen så det blir en helt ny omgång med alla mediciner igen. Hoppas 2017 blir ett bättre år än detta!
Önskar alla en god fortsättning med hopp om lyckade behandlingar.
Norris: Hur går det för dig?
Norris: Vad bra att du fått gravsymptom! :) Småblödningar i samband med Lutinusen verkar inte helt ovanligt. Hur länge ska du fortsätta med den? Jag har nog slutat vid TD samtliga gånger. När öppnar kliniken igen?
BK1986: Hur går det för dig, dags för första UL snart?
PetiteCherie: Hoppas ni får tid för ert besök snart. Jag vet inte alls hur det ligger till med väntetiderna för start av behandling.