• Emilotta

IVF Umeå

Välkommen ali85 och 3villbli4: Ali85 tyvärr vet jag inte svaret på din fråga.

3villbli4: jag hade också problem med att bli nedregerad, det tog 6 v innan det var dags att börja spruta. Jag är inte säker på att mensen är tecknet på nedregleringen men det känns som att det iaf är bra för jag var tvungen att äta några tabletter för att få igång mensen. Håller tummarna för måndag!

• Emilotta

förstår precis hur du känner 3villbli4 . det tog som sagt lång tid för mig med att bli nedreglerad och jag hade heller inte några biverkningar. varje gång jag kollades gick hoppet upp och sen jättebesviken att det inte tog. ännu värre för er nu att er förra läkaren strulat med remissen och att han nu inte hade tid förrän 19 nov. Vill bara peppa och säga att det kan gå bra i slutet ändå, nu är jag i v. 25=)

• Emilotta

vad härligt turtle att allt gick bra!

drömmer om ett barn: ojojoj vad lutinus rann på mig, kändes nästan som att inget ville stanna kvar=)

• Emilotta
    vacker blomma: jag kände ganska mycket molvärk, typ som mensvärk och brösten var jätteonda och spända. dock brukar jag ha det även när jag ska få mens men denna gång försvann aldrig det ömma i brösten, tror det var de symtomen jag hade. sen närn jag gått förbi dagen då jag borde fått mens så kände jag långsamt mer och mer hopp såklart
  • Emilotta
    drömmer om ett barn: jo här går det bara bra, bebisen rör sig väldigt mycket och det är skönt för då vet man att den lever. oron på missfall har släppt en del men finns alltid kvar lite grann, försöker dock att inte tänka på det för mycket. jag har en del foglossning som gör att det gör ont att gå men än så länge behöver jag iaf inte vara sjukskriven. 

• Emilotta
    Tinzu: Åh vad glad jag blir för er skull!!! Jättegrattis! skrivs gärna lite då och då hur det går för er!

turtle01: Hur går det för er??

daduck: välkommen till forumet, jättesvår fråga att svara på, men tänk på att hormonerna kan få dig att känna väldigt mycket jobbiga känslor och det kan kanske vara bra att få en samtalskontakt. Sen måste ni ställa er frågan om det är värt det, om det är värt allt så är det nog bara att stå ut och försöka ta hand om varandra i relationen. tänkt på att ibland unna er lite extra, kanske bara att gå ut och äta middag och gå på bio kan göra att man flyr från allt en stund.

björnen2007: jag tycker det låter som gravsymtom och håller alla min tummar att det ska gå vägen!! vill inte få upp förhoppningar i onödan men jag tycker verkligen inte du ska ge upp än!
Svar på tråden IVF Umeå