• EEJ

IVF Umeå

Petto 83 skrev 2012-12-09 09:27:21 följande:
    Usch! Nu är det inte kul längre. Har sen förra torsdagen tagit dubbla sprutor så nu finns det inte en fläck som inte är blå och öm like hell.
    Hoppas verkligen att ikväll är sista gången för nu är det mycket ångest innan och sprutskräcken gör sig mer och mer påmind då det nu gör så rackarns ont.
    Håller tummarna för er ruvare och hoppas verkligen att ni får era välförtjänta + nu lagomt till jul
    Jag fick också massor med blåmärken på magen, såg itne bra ut! Men de är borta nu....
  • EEJ

Varför utsätter man sig för detta jävla testande. Strecket syns idag också men inte är det nå starkare.... Crap.

• EEJ

Kvinna32- det borde definitivt visa på rd 14.

Äppelkaka- jag är precis tvärtom, jag vill veta innan mensen kommer....

• EEJ

Fick Gravid 1-2 på cb digital idag. Fast jag ropar inte hej förrän tidigast onsdag då jag är på rd 9 och min mens brukar komma så jag ruvar på en blastis. Steg två är td som är nästa vecka på onsdag.

• EEJ
    Sofiali77 skrev 2012-12-10 20:46:52 följande:
    Stort grattis EEJ!

Här gick det åt skogen som vanligt, men det kände jag på mig redan i torsdags. Fick rosa spottings på lördagen och då tjuvtestade jag. Fetminus. Så nu får vi se när vi går vidare. Vi har ett färskförsök kvar från tre-packet, sen lägger vi nog ner det här. Jag har för tillfället inte nån lust att gå igenom hela behandlingen igen kroppen börjar känna sig sliten, men så småningom ska vi nog använda upp det. Får se hur man känner sig om några veckor när den värsta besvikelsen har lagt sig.

Fick brev idag om att vi fick 2 blasto till frysen, men de kommer vi nog inte använda.

Ska nog övertala min man att ställa sig adoptionskö istället. Då vet man ju att det blir barn iaf.

Lycka till ni andra som snart ska testa! Håller tummarna för er!
    Tråkigt att höra att du gett upp hoppet, men du har inte testdag förrän slitet på den här veckan va? Jag känner igen den där slitna känslan, jag skulle inte orka gå igenom hela hormonkarusellen igen.  Varmt lycka till med vilket beslut ni än tar!
  • EEJ

Starkare streck idag och väldigt tydligt plus med cb. Jo jag är nog gravid ändå. Tjoho. Nu väntar jag på td som är nästa vecka.

• EEJ

Kvinna 32 och Sofiali77: jag blir så ledsen för er skull. Det känns alltid lite extra när det inte lyckas för de som ruvar samtidigt som en själv. Jag säger som Jennyz: 2013 blir Ert år!!!

Hur går det för er andra som har testdag snart, någon som har tjuvtestat?

• EEJ

Va låter konstigt! Dr sol sa att jag skulle gå på tidigt vul efter jul om den här insättningen mynnade ut i en graviditet. Vem pratade du led?

Svar på tråden IVF Umeå