IVF Umeå
Annie79, verkligen tråkigt att höra om din livssituation... många styrkekramar till dig!!
Annie79, verkligen tråkigt att höra om din livssituation... många styrkekramar till dig!!
Nu har jag sprayat sen den 29/4, dvs några dagar. Har än så länge bara känt av två biverkningar, dvs lite ledvärk i fingrarna och att jag sover lite sämre på nätterna. Funderar lite och hoppas att sprayningen kanske skulle underlätta ev graviditetsförsök från förra veckan... tänk sån tur det skulle vara isf...
Hur har ni andra det med biverkningar?
Fick mens idag, när ska jag börja med sprutorna om jag kör långa protokollet?? Fortf. förvirrad som sagt...
Emilotta: Verkligen trist att det inte verkar lossna för dig med sprayningen, men bra att de kollar upp och ordinerar nåt som hjälper.
Smilla03: Hoppas det inte är mensblödning, håller tummarna
Mustikka: Spännande med sprutstarten, jag ska nog hämta ut mina sprutor imorrn så jag har det förberett inför nästa vecka....
Har ju mens nu som sagt, den började för ovanlighetens skull utan den extrema huvudvärken. Saknade den inte för fem öre kan jag säga, men igår så kom den. Fy tusan, hatar att ha så här ont i huvudet. Är det någon som vet av tillåten migränmedicin? Vet ju att Eeze och treo går bort. Panodil och alvedon hjälper inte.... Frågade på infomötet, men hon hänvisade bara till att fråga på apoteket.
Mustikka; provade du att sticka dig på infomötet? Jag testade då, och då gick det bra iaf... sen kanske det är ett annat läge när man väl ska börja på allvar? Jag gruvar mest för att det ska bli nåt knas med sprutan...