IVF Umeå
STORT grattis Ebbagrön!!! Helt underbart!!!!
STORT grattis Ebbagrön!!! Helt underbart!!!!
Smilla03: Vad trist!!! Det ät klart man hoppas, det är ju hoppet man lever på i dessa sitiationer! Stor kram till dig! Var o lämnade mitt första blodprov igår för att se om jag är nedreglerad. Umeå ska ringa idag för vidare instruktioner. När på dygnet blev ni uppringda?
Skriver fr mobilen, och det går lite sisådär... frågan är ställd till er alla som lämnat E2.
Drömmern om ett barn: Okej, tack vad bra då vet jag! Det är jätte spännande o så hinner man bli nervös ifall sjukhuset har missat att skicka probet vidare till Umeå.
Drömmer om ett barn: Men fy vad läskigt, förstår att du hann bli nervös! Vilken lättnad det måste ha varit när de hittade provet! Precis som du sa så ringde de från Umeå på em, vid 13:30. Det visade sig att jag är nedreglerad och jag ska börja spruta imorgon... weeee :D
Norris: Men jisses, det var ju helt galet många ägg, att du kunnat stå på benen! Kul att du fick en sån stor skörd!
Enya: Välkommen tillbaka, roligt att du snart får köra igång! Nu hoppas vi på bättre lycka :)!
Pinglan 2012: Grattis till så många blasto, det är ju fantastiskt!
Barreliten: Ja, visst är det skönt att det går så snabbt trots allt!
Uppdaterar mig på listan..
Väntrummet
Barreliten (Ska på infomöte den 18/9)
* Vårt2012 (väntar på IVF försök nr.2 efter 1 IVF & 1 FET)
* EEJ (ska börja spruta nästa mens 19/9)
Sprayar
Sprutar
* Norris (from 6/9, 1:a IVF)
* drömmer om ett barn (from 13/9, 3:e försöket)
* Äppelkaka (from 12/9, syskonförsök, andra ivf)
* Mirage (from 19/9 1:a IVF)
Väntar på ÄP/ET
* Freja150 (ÄP 17/9, 1:a IVF)
Ruvar
* Mammaidamaria (testdag 20/9, 1:a IVF
* Tinzu testdag 24/9 2:a försöket, FET
* Björnen2007 testdag 21/9 2:a IVF
* Kvinna32 testdag 2/10
Gravida
* EbbaGrön (1:a IVF)
* A79
* Mustikka
* Emilotta (1:a IVF)
* fiffa (1:a IVF)
Tinzu: Stora kramar till dig! Jädrans vad trist!
Drömmer om ett barn: Jag har tagit första sprutan nu ikväll, eller rättare sagt så har min man fått ta den åt mig. Hjärtat bankade stenhårt innan han stack mig, fastän jag läst att det inte ska vara så farligt. Han kommer få fortsätta ta sprutorna framöver oxå, tycker det känns skönt att han är med och deltar på sitt sätt. Jag vågar då inte göras det själv :P, fastän det inte gjorde så ont. Såg att du ligger cirka 6 dagar före mig. Dags för ultraljud snart då med andra ord, spännande!
Mammaidamaria: Hurra, vad kul! Jätte stort grattis till ditt pluss!
Hmmm... Jag har fått ett blåmärkr av min första spruta.... Fler som fått blåmärken av Gonal F? Är det normalt eller har vi gjort nåt fel?
Vårt 2012: Aha, okej! Tack för infon! Då vet jag att det inte är nån fara !
Drömmer om ett barn: Men gud vad tråkigt, finner inga rätta ord men jag är uppriktigt ledsen för er skull! Gud vad orättvist livet är, fy bubblan! Jag önskar er verkligen all lycka till med era egna försök! Ge inte upp!!! Många kramar