• björnen2007

IVF Umeå

Norris: jo jag har för mig att man gör det vid regelbunden mens och äl.

• björnen2007

nu är vi på gång igen, lite less blir man när jag var på ul på dag11 för att kolla slemhinnan och äggblåsan /blåsorna inför vårt ostimulerat FET, slemhinnan  var bara 4 mm och äggblåsorna 6-8mm ,

jag sa till kliniken att jag tyckte det var onödigt att gå så tidigt när jag normalt har stegring på dag 18-20, så 1000 kr fattigare för ingenting.
    läkaren vill att jag ska göra ett till ul på dag 17 vilket blir nu på onsdag,
    så få se om det hänt nå. man blir ju orolig att det inte blir nå denna gång, jag har 3 st i frysen alla blastocyster. 

är det nån här som har lång cykel typ 34 dagar och varit med om samma sak?

• björnen2007

drömmer om ett barn: 'Går ni privat? det gör ju vi.
    jag får då alltid betala 1000 kr för alla ul på Hermelinen nu sensia i luleå.  man blir inte rik på detta, och jag har nog tappat hoppet ändå, det har ju inte alls tagit sig på dom 2 ET jag har gjort. 

när man har 3 embryon och man ska göra FET tinar dom bara upp ett åt gången? man vill ju inte kasta nått 

• björnen2007

drömmer om barn: då ska nog jag ta och gå på kvinniokliniken på sjukhuset istället, har ju lagt ut redan 6000 på ul, 
    jag hade oxå kunnat göra hur många försök som helst men det är ju penga frågan som jag tycker är pressen.

A79: ååå beklagar sorgen. livet är inte rättvist.. 

• björnen2007

Drömmer om ett barn. Var går du kommun,? Jag går i luleå och då när msn gick privat fick kunde jag bara gå på dom dyra ställena. Men ska kolla för.det enda alt när man bor i piteå dom jag gör finns bara sjukhusets kvinnoklinik

• björnen2007

Det stämmer att jag bor i piteå men gör ul i luleå, men nästa gång ska jag till pite punkt slut, om jag får det..

• björnen2007
    {#emotions_dlg.flower}Väntrummet 
    * Freja150 (inväntar FET) * Norris (inväntar FET) 
    * Nektar  (infomöte den 14/11 för 1:a IVF) 
    * Sofiali77 (inväntar 4:e IVF i mitten av november)
    * EEJ (börjar spruta i mitten på nov) 

{#emotions_dlg.flower}Sprayar
    * drömmer om ett barn (4:e försöket) 
    * Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök) 

{#emotions_dlg.flower}Sprutar  

{#emotions_dlg.flower}Väntar på ÄP/ET/FET
    * Kvinna32 planerat FET v.47
    * björnen2007 FET den 16/11

{#emotions_dlg.flower}Ruvar 
    * Petto83 (TD 6/11)
    * Jockelina (TD 2/11) 
    * Vårt2012  (TD 7/11) 
    * jenads (TD 15/11) 
    * Barreliten (TD 21/11) 
    * VackerBlomma (TD 27/11)

GravidGravida 
    * EbbaGrön (1:a IVF) 
    * A79 (1:a IVF) BF 24 Dec 
    * fiffa (1:a IVF)  BF 20 Januari 
    * Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb 
    * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb 
    * Mammaidamaria (1:a IVF)

• björnen2007

Drömmer om ett barn: jag fick höra i dag att jag får gå på sjukhuset i piteå,lite billigare mot 1000 som jag bet dessa alla 6 gånger jag varit på vul. Men nu hoppas jag att det ska funka med FET, detta blir mitt första, har 2 ET bakom mig.. Lycka till, håller tummarna för alla som är igång

• björnen2007

Är det nån som vet nått när man blir sjukskriven under ett ostimulerat fet hur många dagar, jag har tungt jobb. Hur många dagar man får vänta till testdag? Eller .är det närman väntar mens?

Svar på tråden IVF Umeå