• EEJ

IVF Umeå

Precis som vid ett ET så ska du haft en ohormonell blödning emellan. Så typ FET I feb om du har regelbundet cykel.

• EEJ

Nektar: jag har inga känningar den här gången... Jag har haft mer känningar de gånger jag fått minus. Sa dagen innan jag plussade att det har misslyckats, det kändes så i hela kroppen! Börjar känna av ett lätt illamående men det är inte värre an att jag klarar mig.

• EEJ

Nektar: jag tror att bara ett har fastnat. Det känns så iaf, men man kan ju aldrig veta... Får snällt vänta in VUL som gissningsvis blir i början av januari. Tror att ett embryo bara kan tas upp av kroppen och försvinna, även utan blödning...

• EEJ

Norris- lugn i båten! När tog du din äl spruta? Jag började testa vid ET och fick svagt plus hela tiden, vid rd 5-6 började det vända och blev starkare. Då ruvade jag på en blastocyst. Hur många dagar är ditt embryo?

• EEJ

Norris- men då så, då är det ju lugna puckar. Hoppas att strecket blir starkare och starkare och att den lill* har klamrat sig fast bra! Jag vågar mig på ett försiktigt grattis...

• EEJ

Mitt streck på rd 5 och 6 var jättesvagt men det syntes, på rd 9 var det ingen tvekan om att det var ett riktigt streck.

Svar på tråden IVF Umeå