• Emilotta

IVF Umeå

ja nu känns det faktiskt som det är nära. jag har dock inte packat väskan än! måste ta tag i det i helgenGlad har haft ganska mycket förvärkar i helgen men sen har det lugnat ner sig.

fiffa hur går det för dig? längesen vi hörde nått! 

• Emilotta

äralltupptaget: jag vet att de gör en typ av prioritetsordning, så det beror nog lite på hur bakgrunden sett ut för just det paret. jag gick tex obehandlad för både MS och endometrios i väntan på graviditet och det fanns inga andra orsaker till barnlöshet enligt utredning. därför tror jag att det gick ganska fort för oss. för att jag just riskerade att insjukna. både min MS och endometrios mår bra av att vara gravid och man kan inte medicinera när man försöker bli eller är gravid.  

• Emilotta
    drömmer om ett barn: åh vad glad jag blir att höra att ni äntligen får komma igång igen! kniper allt vad jag kan i tumar och tår! kram!
  • Emilotta

Jo jag har haft en massa förvärkar, värst var det förra helgen men det har lugnat sig lite. nu jobbar jag sista veckan och det ska bli så skönt att förhoppningsvis få vara hemma lite och vila sen. har lite svårt att förstå vad som är på gång faktiskt Glad

• Emilotta
    Longingforachild: håller alla tummar för imorgon, lycka till!!!

drömmer om ett barn: nä jag har faktiskt klarat mig utan sjukskrivning och jobbat heltid. men jag har under några månader haft min vikarie på plats så hon har kunnat avlasta mycket vilket känns som en lyx!

nektar: jag har gått på gravidyoga men då var man tvungen att ha passerat vecka 15 innan man fick börja. jag vet inte varför man skulle vänta så länge men det kan vara värt att fråga instruktören innan om det är ok att utöva yoga i början av en graviditet.
  • Emilotta

Nektar: vi har hållit på att bygga hus sen april så det har varit min träning Gladsamt långa snabba promenader med hunden. sen började jag med gravidyoga i v. 20. annars har jag inte tränat nått speciellt. 

• Emilotta

Mustikka!!! Åh vad spännande! håll oss uppdaterade när du kan och orkar Glad hoppas det inte dröjer allt för länge!

• Emilotta
    Äppelkaka stort grattis till ditt Plus, så underbart!!!

Vårt 2012: ledsen att det inte gick denna gång heller, jag förstår att det känns som en evighet till mars. varma kramar 
  • Emilotta
    drömmer om ett barn:  nä det verkar lugnt i magen. var hos BM i måndags och då var bebis fortfarande rörlig. skulle kännas lite bättre om den fixerat sig snart för nu är det ju inte ens 2 veckor kvar. nu har jag iaf nästan packat klart BB väskan =)

Ser ju att du har ÄP idag, åh vad jag hoppas att ni får ert guldägg!!! all lycka till idag! 
  • Emilotta

Åh vad bra att ni fick ut 6 st!! nu hoppas vi alla att dom utvecklar sig som de ska. 

japp har ett besök till inbokat den 19:e dagen efter BF. känns som att jag kommer gå över tiden. hoppas inte för länge bara.  

Svar på tråden IVF Umeå