IVF Umeå
ja nu känns det faktiskt som det är nära. jag har dock inte packat väskan än! måste ta tag i det i helgen har haft ganska mycket förvärkar i helgen men sen har det lugnat ner sig.
fiffa hur går det för dig? längesen vi hörde nått!
ja nu känns det faktiskt som det är nära. jag har dock inte packat väskan än! måste ta tag i det i helgen har haft ganska mycket förvärkar i helgen men sen har det lugnat ner sig.
fiffa hur går det för dig? längesen vi hörde nått!
äralltupptaget: jag vet att de gör en typ av prioritetsordning, så det beror nog lite på hur bakgrunden sett ut för just det paret. jag gick tex obehandlad för både MS och endometrios i väntan på graviditet och det fanns inga andra orsaker till barnlöshet enligt utredning. därför tror jag att det gick ganska fort för oss. för att jag just riskerade att insjukna. både min MS och endometrios mår bra av att vara gravid och man kan inte medicinera när man försöker bli eller är gravid.
Jo jag har haft en massa förvärkar, värst var det förra helgen men det har lugnat sig lite. nu jobbar jag sista veckan och det ska bli så skönt att förhoppningsvis få vara hemma lite och vila sen. har lite svårt att förstå vad som är på gång faktiskt
Nektar: vi har hållit på att bygga hus sen april så det har varit min träning samt långa snabba promenader med hunden. sen började jag med gravidyoga i v. 20. annars har jag inte tränat nått speciellt.
Mustikka!!! Åh vad spännande! håll oss uppdaterade när du kan och orkar hoppas det inte dröjer allt för länge!
Åh vad bra att ni fick ut 6 st!! nu hoppas vi alla att dom utvecklar sig som de ska.
japp har ett besök till inbokat den 19:e dagen efter BF. känns som att jag kommer gå över tiden. hoppas inte för länge bara.