• EEJ

IVF Umeå

Både i förrgår och igår på e.m har jag fått kramp i äggstockarna och sedan har det kommi blod. Morgonen efter har det bara varit bruna flytningar kvar. Inget blod än så
    länge idag.... Men det är kombinationen av smärta och blod som inte tilltalar mig, känner m

• EEJ

mig väldigt skeptiskt till att det här ska gå bra. Får vänta till VUL den 10 jan.

• EEJ

Jag pratade med en bm imorse och hon sa precis sköterskan på akuten att tt VUL så här tidigt inte kan ge det besked man vill ha. Även om de kan se en graviditet så kan de inte avgöra om den sitter eller är på väg ut, dvs om den är livsduglig. Jag blöder inte så mkt, behöver ingen binda el tampong.
    Tänkte köpa ett cb digital och testa, borde ju visa + 3, precis som ditt om det inte är ett mf

• EEJ

Inget blod idag *peppar peppar* men lite bruna flytningar.

• EEJ

Inget mera blod, cb visar 3+ och illamåendet fr.o.m. hell har kommit. Någonting är det nog därinne men om det lever får jag inte veta förrän den 10 jan. Gott nytt år på Er!

• EEJ

Jennyz: jag är ingen stordrickare i vanliga fall så nyår fixar jag utan problem. Vi firar dessutom med ett annat par som väntat barn i april så spriten flödar inte så att säga... Jag ska ringat Umeå på onsdag och kolla om de kanske har tid för mig under veckan.

• EEJ

Jennyz: låter jättetråkigt! Men vi tar inte ut något i förskott nu.... Har det kommit klumpar? Blöder du som en mens? Håller tummarna för att det bara är något tillfälligt!!

Svar på tråden IVF Umeå