IVF Umeå
Mirage: Jobbigt när negativa tankar börjar snurra.. det är hopplöst att försöka tänka på någonting annat när man hamnat i den situationen. Hoppas att Dr Solensten hittar en recept som fungerar för er nästa gång. Låter jättebra att det finns en ÄL-spruta som får äggen att mogna på slutet, det kanske kan vara lösningen!Nektar: Min mens har inte kommit ännu, vet inte vad som har hänt med min annars regelbundna cykel. Kliniken har fått flytta fram planerat äggplock två gånger. Om ingenting har hänt till nästa vecka så blir det till att börja med Provera för att framkalla blödning. Hur många dagar har du ätit Provera?
Äppelkaka: Hur går det för dig, blir det någon FET denna cykel?
VackerBlomma: Kul att ni är på gång igen! Håller tummarna för att det går vägen med någon av era blastocyster!
jennyz: Vad roligt att höra att det såg bra ut på ultraljudet och att plutten har vuxit som den ska. Nu hoppas vi på det bästa under resten av graviditeten!
Freja150: Kände på mig att det skulle vara två hjärtan som slog.. stort grattis till er! Måste kännas helt otroligt, att först kämpa för att bli gravid överhuvudtaget och sedan få två stycken på en gång!
vårt 2012: 15 ägg är ju ett jättebra resultat, grattis! Något av dessa måste vara ert guldägg, det är jag säker på. Spännande att höra om dom långtidsodlar. Har du hört något från kliniken ännu?
Kvinna32: Jag har alltid startat med nässprayen på dag 21 men tydligen går det lika bra att starta på dag 1. Vem i tråden var det som fick köra denna variant? Glömsk.. Hoppas du får ut en minst lika bra skörd som senast och får chans till blastocyster.
äralltupptaget: Ja, ring och kolla så att remissen har kommit fram så slipper du fundera på den saken. Sen är det inte alls säkert att du behöver vänta så länge som 3 månader, för en del har det gått snabbare än så.