EEJ skrev 2012-10-06 19:02:28 följande:
Jag är ensam ruvare i tråden nu.... Känns trist att inte ha någon att följa de hör tyngsta och längsta dagarna. Rd 3 har snart passerat och idag borde det lilla embryot utvecklats till en blastocyst och imorgon hoppas jag att det hittar sig ett bra ställe att mojsa ner sig på.
Nästa helg är ingen vit helg för mig, först personalfest på fredagen och sedan har min svägerska 26 årsfest på lördagen. Det är dessutom två tillställningar dör det skulle höjas både ett och två ögonbryn om det inte dracks någon alkohol. Dr sol sa att man inte skulle göra det under ruvningen och jag är mkt laglydig! Undra ändå om jag inte ska testa på fredagsmorgonen? Rd9, vad är oddsen för att det är negativt trots att man är gravid- väldigt liten va? Ja tål att funderas på....
Trevlig lördagkväll på er!!
Nej, du är inte ensam.

Jag hade bara förlagt mitt lösenord och inte förmått mig att skapa ett nytt, men jag har varit inne och läst hela tiden. Jag ruvar också för fullt sen i onsdags på vår blastocyst. Borde väl veta till helgen hur det har gått. Får både innohep och trombyl denna gång. Vilket försök är du på?
Väntrummet *
björnen2007 (kör ett FET om allt går bra på oktober mensen, blir väl i början av nov insättning ) * Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök) * Kvinna32( Telefontid med läkaren 17/10 för fortsatt planering FET2) * Freja150 (inväntar FET) * drömmer om ett barn (4:e försöket, spraystart 24/10)
Sprayar * Jenads (24/9) * Barreliten (25/9)
Sprutar * Vårt2012 (5/10)
Väntar på ÄP/ET
Ruvar * Norris (testdag 9/10) * EEJ (testdag 22/10) * Sofiali77 (testdag 17/10)
Gravida * EbbaGrön (1:a IVF) * A79 (1:a IVF) BF 24 Dec * fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari * Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb * Mammaidamaria (1:a IVF)