• Helvetiaaa

IVF Umeå

Är det någon här som har barn sedan tidigare? Tänkte om det är "lättare" att bli gravid via iaf om man varit gravid tidigare?.. Kanske är en dum fråga eg:/

• Helvetiaaa

Jaha då kan man inte hoppas på det heller;) Att dom här dagarna går seeegt!! Känns som jag ruvat i flera veckor men i verkligheten är det bara två dagar:(

• Helvetiaaa

på vilken rd tjuvtestade ni första gången? Vad blev resultatet på stickan? Stämde resultatet sen på "rätt testdag"?

• Helvetiaaa

Mustikka : Jag håller tummarna:))) Tänkte om det finns någon "gräns" för att testa sej för tidigt, kan det bli negativt då eller blir det ett falskt +?

• Helvetiaaa

Inne på rd 6 och jag har så ont i magen, känns som mensvärk.. någon som hade/har samma?? Blir ju orolig:(

• Helvetiaaa
    Emilotta skrev 2012-06-12 11:13:45 följande:
    Helvetiaaa: jag tror att det är bra att det gör ont för det kan betyda att livmodern växer =) än är det långt till TD så det finns mycket hopp kvar!

Får hoppas på det:)) Tack:))
  • Helvetiaaa
    A79 skrev 2012-06-12 15:40:20 följande:
    Jag hade jätte super ont dom ruvardagarna fram till ungefär ruvardag 14 el 15. Hade så ont att jag stannade hemma från jobbet dubbelvikt flera dagar! trodde mensen skulle komma närhelst. Nu idag går jag in i vecka 13  

Men grattis:))))) Får hoppas på samma här;)
  • Helvetiaaa
    A79 skrev 2012-06-12 20:06:12 följande:
    Såklart det blir samma för dej! som sagt.. denna menssmärtan är ju även tecken på graviditet!

Hoppas hoppas hoppas:))) Sitter här själv i soffan just nu och ler från öra till öra haha:)
  • Helvetiaaa

Fick brev ifrån Umeå idag att det inte blev några frysisar, så nu inbillar jag mej att det dom återförena oxå är "dåligt", är mina tankar rätt Eller helt ute i de blå?:/

• Helvetiaaa

drömmer om ett barn : Tack för ditt svar

Svar på tråden IVF Umeå