IVF Umeå
Är det någon här som har barn sedan tidigare? Tänkte om det är "lättare" att bli gravid via iaf om man varit gravid tidigare?.. Kanske är en dum fråga eg:/
Är det någon här som har barn sedan tidigare? Tänkte om det är "lättare" att bli gravid via iaf om man varit gravid tidigare?.. Kanske är en dum fråga eg:/
Jaha då kan man inte hoppas på det heller;) Att dom här dagarna går seeegt!! Känns som jag ruvat i flera veckor men i verkligheten är det bara två dagar:(
på vilken rd tjuvtestade ni första gången? Vad blev resultatet på stickan? Stämde resultatet sen på "rätt testdag"?
Mustikka : Jag håller tummarna:))) Tänkte om det finns någon "gräns" för att testa sej för tidigt, kan det bli negativt då eller blir det ett falskt +?
Inne på rd 6 och jag har så ont i magen, känns som mensvärk.. någon som hade/har samma?? Blir ju orolig:(
Fick brev ifrån Umeå idag att det inte blev några frysisar, så nu inbillar jag mej att det dom återförena oxå är "dåligt", är mina tankar rätt Eller helt ute i de blå?:/
drömmer om ett barn : Tack för ditt svar