IVF Umeå
Jo vi fick använda allt ihop 3 ivf och en fet så vi var nog en "icke ekonomiskt givande kund" Och nu har vi ju betalat för en fet.
Jo vi fick använda allt ihop 3 ivf och en fet så vi var nog en "icke ekonomiskt givande kund" Och nu har vi ju betalat för en fet.
Tack nu börjar nästa oro att det ska släppa.. Men ja bara ta en dag i taget.
Germany visst är det så att dom tar till lite med dagarna även för att alla medeciner ska ha gått ur kroppen vid färsk försök med hormoner och medeciner?
Nu min nöt ser jag ju att vi har varit i samma tråd i annan tråd Germany! Ge inte upp!!!
Mustikka köp på en affär dom har ju ofta nu. Det går nog bra ska du se.
Ett plus är ju alltid kul men fasiken så nervöst Törs knappt gå på toa och dessa mensaktiga verkar jag har är en pina. Vill gå i koma en par månader och sen ha en liten mage.
Rena straffet att vara så hispig och vänta.
Mustikka jag skriver inte in mig heller förens jag känner att jag törs men det kan ju dröjja. Idag har jag ätit frukost vilket i sig är otroligt för att vara jag men men vad gör man inte för "plusset" så det ska växa.
Hej el04 utan att ta något från denna tråd då den är jätte bra för oss Umeå "hängare" men det finns 40+ och även denna som jag hänger i www.familjeliv.se/Forum-7-134/m54997047.html "35+ are som försöker få sitt första via IVF" är 38 blir 39 år själv.
Pröva där och så.