IVF Umeå
Meh!! Så försvann typ halva inlägget!! Jaja... Kram på er alla goa :))
Meh!! Så försvann typ halva inlägget!! Jaja... Kram på er alla goa :))
5 dagar var till td, känns som att tiden står still... men ändå, rd 13 idag helt plötsligt!!:) Kram på er!
Emilotta : Går inte från telen och datorn är död för tillfället... såååååå. drömmer om ett barn : inte en chans, ska testa i morgon bitti hade jag tänkt men samtidigt är jag såååååå nervös att jag ska "jinxa" genom att fuska... men lutar åt ett test:)
rd 14, tjuvtestade och fick -... Känns bajs:(
vilken skit dag!! Kram på alla med tråkiga nyheter:((( Även jätte glad kram på er andra som inte har bajsnyheter;)
Så kom mensen oxå... Jaja spara lite pengar sen återkommer jag;) JÄTTE grattis till er gravida och lycka till ni andra:) Kram på er!
drömmer om ett barn : Yes vi kommer ta tre försök, sjukt dyrt!! så jag återkommer i höst är de tänkt, vi drar till Turkiet en sväng och glömmer allt som kallas för ivf osv ett tag:) Kram på er och lycka till:))
Hej igen det var länge sedan:)
Tänkte höra om någon här vet om förslaget om ett ivf försök till som landstinget betalar har gått igenom, å för vilka det gäller?
Här i verkstaden så har vi kört igång med pergotime igen å sparar pengar till å shoppa 3pack om nu inte pergotime gör sitt;)
Kram på er!