• inväntande

IVF Umeå

Tinzu skrev 2012-06-10 12:11:45 följande:
    ruvardag 10 idag, tänkte att jag mååååååååååååste ta ett test.. gjorde det, hur ska jag ta detta resultatet?

Ja skulle vara försiktigt optimistisk!! Nu vet jag ju itne om du har hormoner i kroppen men det ser ju lovande ut.
  • inväntande

A79 du behöver inte vänta köp ett eget. Om du vill så är det inga problem. Vecka 7/8 kan dom ju se hjärtslagen så far och kolla du.

• inväntande

Är du Enya från 35+ tråden eller en annan Enya?  Har 4 ivf färsk och 2 FET i bagaget och är just nu änn så länge pepppar peppar gravid! Ultraljud tisdag igen för koll av läget vecka 9 men det går framåt.

• inväntande

Ja vi har hunnit vara på 2 detta blir tredje detta p.g.a ålder och kramper och blödningar. Troligtvis ett tidigt missfall av ena embryot. Dom vill ha lite extra koll att det läker ut osm det ska och att den kvar varande lilla myran får det hon behöver.

Hel häftigt att se ett litet litet hjärta som slog i vecka 7 tårarna spruta redan då. Nu ber jag varje kväll och pratar med myggan/myran/oliven Glad att hon ska stanna kvar så vi får träffa hon.  

• inväntande

Jo två fick jag tillbaks pga ålder där och så tror jag. Våndan att fara in och kolla efter midsommar var stor, hade haft blödningar av mass och kramper.! När läkaren ropade upp oss kom tårarna (om än inte hysteriska!) och när jag fick se ett litet hjärta tala om "Niagarafallet" ur mina ögon.

• inväntande

Tinzu har du ett svagt plus?

Tråkigt med ett tidigt misfall. Vi har varit in på 3 ultraljud redan och förra helgen var vi på akuten men pyret lever än i alla fall i lördags. Hoppas det går bra för er!

Blött mycket och luktat illa så att säga.    

• inväntande

Nu är det en vecka sen jag blödde men om jag skulle blöda igen så tror jag att jag skulle vara lugnare även om det är påfrestande i sig. Specielt när man inte får nå svar direkt om vad det är exakt.

• inväntande
    A79 skrev 2012-07-27 06:13:09 följande:
    Är du från Piteå? Bor inte där nu men kommer därifrån Glad
    Nä men borta boijn d.v.s Älvsbyn.
  • inväntande

Jag kanske är "trög tänkt" men varför skulle dom skicka fertilitets medecin till fattiga länder? Det tror jag inte på.

• inväntande

Jag har alltid trott att dom har hemma på kliniken en del för att kunna bistå patienterna vid behov. Vi har alltid lämnat våra där som är oöppnade även sprutor för dom kan dom ju ha när dom visar klienter.

Svar på tråden IVF Umeå