• Helvetiaaa

IVF Umeå

Meh!! Så försvann typ halva inlägget!! Jaja... Kram på er alla goa :))

• Helvetiaaa
    Mustikka skrev 2012-06-13 12:40:14 följande:
    Helvetiaaa: Jag fick inte heller några till frysen men den lilla rackarn jag fick tillbaka verkar klara sig bra hittills;) Så det är nog ingen fara.

Får hoppas på samma här:))
  • Helvetiaaa
    Mustikka skrev 2012-06-14 07:47:00 följande:
    TD idag fortfarande  Testade ringa kliniken men såklart inga teltider kvar, men ska ändå till universitet idag så får väl gå förbi där och meddela dem

GRATTIS!!!!!:)))))
  • Helvetiaaa
    Emilotta skrev 2012-06-15 08:23:49 följande:
    blev en liten rysare imorse. gick upp för att ta testet jag fick från kliniken, men när jag ska kissa så går det nästan inte, kommer bara jättelite och sen stopp! men jag såg en svagt plus men vågade inte lita på det, sen hade jag tester från billiga tester så jag leta fram en mugg och lyckades kissa mer och då på den stickan blev det klart och tydligt!!! svårt att ta in men jag är så ofantligt glad bjuder på en suddig bild  

GRATTIS :))))))
  • Helvetiaaa
    pinglan2012 skrev 2012-06-15 09:05:50 följande:
    Idag är det min TD och det blev positivt! Grattis Emilotta!

GRATTIS:))) oj vad de blir + nu, hoppas det smittar;)
  • Helvetiaaa

5 dagar var till td, känns som att tiden står still... men ändå, rd 13 idag helt plötsligt!!:) Kram på er!

• Helvetiaaa

Emilotta : Går inte från telen och datorn är död för tillfället... såååååå. drömmer om ett barn : inte en chans, ska testa i morgon bitti hade jag tänkt men samtidigt är jag såååååå nervös att jag ska "jinxa" genom att fuska... men lutar åt ett test:)

• Helvetiaaa

rd 14, tjuvtestade och fick -... Känns bajs:(

• Helvetiaaa
    turtle01 skrev 2012-06-20 08:47:41 följande:
    Tinzu och helvetiaa: jag lider med er och förstår känslan precis... Har nyss testat igen, officiell td idag. Visade negativt här med.... Tröstkram till oss...

Jätte kram på oss!!.. Jag var ju såååååå säker på ett +... "riktiga" td är den 24e så vi ska testa igen men känns rätt säkert att man får en skit"käftsmäll" till av ett argt - som stirrar på en:( Har ringt kliniken precis, blev inga frysisar för oss heller så vet inte vad som händer nu?
  • Helvetiaaa

vilken skit dag!! Kram på alla med tråkiga nyheter:((( Även jätte glad kram på er andra som inte har bajsnyheter;)

• Helvetiaaa

Så kom mensen oxå... Jaja spara lite pengar sen återkommer jag;) JÄTTE grattis till er gravida och lycka till ni andra:) Kram på er!

• Helvetiaaa

drömmer om ett barn : Yes vi kommer ta tre försök, sjukt dyrt!! så jag återkommer i höst är de tänkt, vi drar till Turkiet en sväng och glömmer allt som kallas för ivf osv ett tag:) Kram på er och lycka till:))

• Helvetiaaa

Hej igen det var länge sedan:)
    Tänkte höra om någon här vet om förslaget om ett ivf försök till som landstinget betalar har gått igenom, å för vilka det gäller? 

Här i verkstaden så har vi kört igång med pergotime igen å sparar pengar till å shoppa 3pack om nu inte pergotime gör sitt;)

Kram på er! 

Svar på tråden IVF Umeå