IVF Umeå
Känns som lite kraftigare än molvärken, men det kommer nu bara brunt och håller på avta.
Känns som lite kraftigare än molvärken, men det kommer nu bara brunt och håller på avta.
Svagt plus än, men nu kommer det blod och klumpar, så mf är säkert på g
Tack alla! Man kan bara hoppas.
jag tror att hoppet är ute blöder rikligt och har som mensvärk till och från, har inte testat mig i dag och eftersom det var svagt så är det nog på väg ut.
och för min egen skull vill jag inte vara med om en till graviditet som börjar med att blöda, ena gången slutade i v 25 dödfödd med en hel drös med missbildningar och sjukdomar och andra gången i utmkvedshavandeskap,
och det sist nämda är jag döds orolig för att det ska ske en gång till
Jag håller tummarna för er alla som är igång med behandlingar.
Sprayar
Sprutar
* Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök)
* EEJ (mitten på nov)
* drömmer om ett barn (4:e försöket)
* Nektar (1:a IVF, start 25/11)
* Petto83 (start 25/11)
Väntar på ÄP/ET/FET
* Kvinna32 planerat FET v.47
Ruvar
* Kvinna32 17/12
* Sofiali77 (TD 14/12
* Barreliten (TD 21/11)
* VackerBlomma (TD 27/11)
* ali85 (TD 3/12)
Gravida
* EbbaGrön (1:a IVF)
* A79 (1:a IVF) BF 24 Dec
* fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari
* Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb
* Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb
* Mammaidamaria (1:a IVF)
hej alla
om man får minus på testet dag 9 med blasto är det kört då?
kör FET nu ostimulerat men tar vaggisar om extra efter insättningen 2 om dagen. vid mina tidigare ivf har mensen kommit mycke före testdag fast man tagit vaggisar, och nu lyser mensen med sin frånvaro..
har haft molvärk från start och värk i ländryggen hela tiden.
EEJ eller hur, men det känns surt
jag hade en slemhinna på ul efter äl på 7mm svagt 3 skiktad, och då fråga jag om jag kunde få ta extra för att mojsa på slemhinna lite.
och så erbjöd solensten mig trombyl oxå denna gång, vi fick tillbaks 2 blasto båda lika fina.
men det verkar ju vara så att jag ska inte ha fler barn enligt chefen uppe bland molnen.
nu har vi kvar 1 ivf. och det kommer skita sig oxå. men mensen har inte kommit än och hag har td 5 då är det 2 v från insättning.
jag har tidigare varit låghormonaresom testat plus först på dag 38, 17-18 dagar efter ägglosning.
så vem vet.
när jag vänta dotten som är 5 år, fick jag inte så värst starkt test när jag var i v38 :)
drömmer om ett barn:
visst kör du på menopur? bra skit fungera bättre på mig mindre ägg men bra kvalla och 3 av 3 som jag hade kvar efter ET blev blastocyster.. jag håller verkligen tummarna för dig och alla andra här på denna tråd som inget barn än har. och så klart alla som vill ha syskon oxå, men vi har ju iaf 1barn..
trevlig helg på er alla
drömmer om ett barn: jo vi har 1 ivf kvar den ska vi göra till sommaren maj/juni, nu ska jag njuta av våren i riksgränsen där vi har vår lägenhet.
hoppas att du får blasto till frysen,
jag har funderat på om jag skulle försöka få annars prova att köra med pergotime, läste i går om flera som har regelbunden äl och mens , men har op bort en äggledare efter ett utomkvedshavandeskap fått det. och tyckte som det lät intressant.. fråga kan man ju alltid, om inte anat är det ju billigare än ivf ...