IVF Umeå
Sofiali77, jag håller med. Det är svårt att hålla rätt på var alla befinner sig i behandlingens många steg! Är imponerad över hur en del ändå verkar ha sån koll o kan simultanskriva till många!
Sofiali77, jag håller med. Det är svårt att hålla rätt på var alla befinner sig i behandlingens många steg! Är imponerad över hur en del ändå verkar ha sån koll o kan simultanskriva till många!
En fråga: hur länge bör man vänta med samlag efter äp? Alltså är man öm länge eller? Man har ju inte haft så stor sexlust under den här behandlingen... tur sambon varit förstående. Vi har lagt en del fokus på div renovering hemma istället.
Oj oj, nu börjar nervositeten dyka upp inför morgondagen äp... ska förbereda så min flytande frukost är klar, och packa iordning det som ska med. Känns bra att ha tidig tid imorrn, så man slipper gå runt o vänta och bli mer nervös.
Nu är äggplocket gjort.... de fick ut 11 ägg tror jag, men har än inte fått veta kvalitén på dessa. Höger sida gick bra, men mot slutet på vänster sida så kändes det mera. Fick mer morfin, men sen sjönk pulsen rätt snabbt. Så direkt de var klar så fick jag ha benen i högläge en stund o var nära att svimma. Berodde delvis på att jag alltid har lågt blodtryck.... Nu känns det bra iaf, ätit frukost o väntar på mer besked innan vi får åka hem.
Emilotta, så spännande! Håller mina tummar!
Då har man hunnit prova att sätta in två progesteron-tabletter.... ingen höjdare att behöva göra det tre gånger om dagen i en mindre evighet. Betyder alltså att man måste dras med trosskydden igen...
Så crinone är bättre alltså? typiskt att man fick den kladdigare sorten då...
Ingen har ringt, nu åker jag till kliniken! Tyvärr kan inte min sambo vara med, synd men det går nog bra ändå.