• turtle01

IVF Umeå

Både dåliga och bra besked idag, fick brevet från kliniken där de meddelade att det blivt 3 st blasto´s till frysen!

Det dåliga beskedet är att jag provade ett test imorse, och det visade bara ett horisontellt streck. Alltså inget plus, men jag visste ju innan att det inte kanske skulle visa nåt. Så antingen är det senare som gäller, eller så får jag mens. Kommer nu inte testa förrän den 20/6. Avvaktar helt enkelt. 

• turtle01

Tack så mycket Tinzu! Åh vad roligt att dina test fortsätter visa plus! Grattis!

• turtle01

Drömmer om ett barn: det går dåligt tyvärr. Började få brunaktiga blödningar för några dagar sen, de har ökat i mängd o är nu mer åt röda i färgen. Ont i magen, känner mig ledsen och tom... Har inte orkat skriva på ett tag...

• turtle01

Tinzu och helvetiaa: jag lider med er och förstår känslan precis... Har nyss testat igen, officiell td idag. Visade negativt här med.... Tröstkram till oss...

• turtle01

Annalotta, verkligen tråkigt att höra. Det kanske var ovitrellen som var kvar? Kram

• turtle01

Mina tester: Rd 13: negativt med clearblue (morgonurin) Rd 17: negativt med Preg (kvällstid) Rd 20: negativt med clearblue. (morgonurin) -bara för att meddela fakta till kliniken Det som förbryllar mig mest är att blödningen startade runt rd 16, i form av brunfärgat... mens brukar väl komma på tidigare ruvardagar eller? Jag lider verkligen med er andra som fått minus... Jag har iaf accepterat mitt nu, slipper ovetskapen och kan städa bort lutinusaskar etc. Tar sommarledigt nu och gör Fet till hösten.

• turtle01

Mustikka; tack för din omtanke om oss o våra dystra besked, nu hoppas vi o försöker såklart glädja oss till er som har plussen! Ska hålla tummarna att de håller till februari! Kram

• turtle01

Hej Jag uppdaterar lite på listan. Tar sommarledigt och försöker glömma vårens bakslag... Kommer nog inte skriva här så mycket därför, hörs till hösten! Väntrummet  * Smilla03, ska sätta in en frysis  2:a Juli * Äppelkaka (syskonförsök, andra ivf) * vårt 2012 (Får vänta på fet till efter sommaren) * Freja150 (Första IVF, läkarbesök och infosamtal 13/8) * Turtle01 (får vänta på fet till efter sommaren) Sprayar Sprutar Väntar på ÄP/ET Ruvar * LindaM testdag 27/5 * inväntande testdag 11/6 * Sofiali77 testdag 12/6 * Tinzu (första IVF) Testdag 19/6 * EEJ, andra IVF (FET), testdag 5/7 * Drömmer om ett barn, andra IVF (FET), testdag 8/7 Gravida * A79 * Mustikka * Emilotta (första ivf)

• turtle01

Hej på er gamla vänner här i forumet! Jag har verkligen glada nyheter att berätta, gjorde ett test ikväll som visade "Gravid 3+"!! Är så lycklig, men har inte riktigt fattat det än! 

I somras släppte jag allt vad ivf, mensdatum etc hette. Har bara haft semester etc, och insåg häromdagen att jag borde haft mens runt den 10:e september eller lite före det. Köpte ett test förut idag och kunde knappt vänta till ikväll efter jobbet. Så himla spännande... och så skönt att slippa den där ångesten över vad som inte fungerar. Vi som skulle gjort FET nu i höst. 

Hur går det för er? kram Hjärta 

Svar på tråden IVF Umeå