IVF Umeå
Turtle01: Vad kul att du blev gravid på egen hand. Har du varit på nåt ultraljud? Vet du vilket datum du är beräknad till?
Turtle01: Vad kul att du blev gravid på egen hand. Har du varit på nåt ultraljud? Vet du vilket datum du är beräknad till?
EEJ: :) jag tror jag vet;) vänta någon dag till ska du se det är ännu starkare. Kul om det visar sig vara ett plus!
Hej allihopa! Ser att många är på g att köra igång med behandling så spännande och roligt. Lycka till allihopa i denna tråd, är säker att jag kommer att få läsa om flera plus snart. Jag har mitt första ultraljud på torsdag och är lite nervös. Hoppas att det ska finnas ett litet liv i magen, är i v. 9.
Drömmen om ett barn: Ultraljudet gick bra, fick se ett litet hjärta som slå. Är i v. 9. (8+5) ungefär. Ska inom några veckor till barnmorskan på första besöket.
Jockelina: Jag vet att väntan är jätte jobbig men jag skulle försöka hålla mig så länge som möjligt från att tjuvtesta, två dagar innan td kunde jag själv inte hålla mig. Håller tummarna för dig:)
Hej allihopa! Jag hinner knappt med i tråden;) imponerad av er som verkar ha stor koll. Hoppas sååå att vi alla ska få uppleva detta plus.
Jag har idag varit på vc och lämnat Blodprov och kollat blodtrycket, har sedan drygt 2 veckor tillbaka ständig huvudvärk och det tär men mest rädd är jag för den lill* i magen:( hade 115/87 i blodtryck så det är väl inte jätte bra direkt, bara hålla tummarna. Ska på inskrivning inom några veckor.
Kram till er alla!
Jockelina: Näe vad tråkigt. Men ge inte upp hoppet ännu iom att testdagen ej än är.
Drömmen om ett barn: På gränsen till för högt, har inte fått så mycket info, var på vc så träffade bara ssk som tog blodproverna. I mitt normala fall ligger jag bättre än nu, får se. Snart inskrivning och provtagning hos bm vilket känns bra, bara försöka ta det lungt. Ser att du är på g, kul! Håller tummarna för dig, även för ni andra såklart.
Tycker det låter som en bra idé att starta en grupp .
A79: Känner tyvärr igen detta med fk, där tar allt väldigt lång tid, mitt tips är att ligga på, ring flera ggr i veckan och fråga hur det går. Det är så jobbigt och tråkigt och behöva tänka på pengar:( hoppas det löser sig!
Vårt 2012: Vad ledsen jag blir för eran skull:( men ge ändå inte upp hoppet riktigt ännu. Vet inte vad jag ska skriva för tyvärr hjälper nog ingen slags pepp i detta läge. Stor kram