• Tessss

Cocoonababy - erfarenhet??

Någon som kanske har erfarenheter av den nu?? Är väldigt intresserad att höra mer från någon som provat

Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Tessss
    Fru HH skrev 2013-01-08 18:27:28 följande:
    Att amma när man ligger ner går inte med denna madrass. Då är det bättre att köpa ett babynest.
    sedan skulle jag inte rekomendera att köpa denna madrass om barnet redan anlänt, tror att hela grejen bygger på att babyn ska få ligga i den redan från första dagen hemma. 
    Man har den ju bara 3 max 4 månader.

Jag kan varmt rekomendera madrassen för alla, den kostar lite med går ju att sälja eller återanvända inom familj eller vänner.

Eftersom vi använde vår madrass nonstop så ville vår dotter nästan inte att man bar runt på henne till slut :) hon ville vara själv, ligga själv och hellre ligga på golvet och titta på oss än att ligga i vår famn.

Det gjorde ju också att hon har ju sovit i sin säng sedan vi slutade med madrassen, underbart skönt!

Tack för att du svarar och roligt att du fortfarande är så positiv
    Inga problem med avvänjning från madrassen när den nu var så omtyckt? 
  • Tessss

Så bra! låter ju nästan som om produkten är för bra Ja det var ju minst sagt ett annorlunda firande, kan ju bli så för oss också om jag går några dagar över tiden! Besvärligt med smått under sommarmånaderna (värme, mygg) eller bara mysigt?

• Tessss

Kommer du ihåg vilken sida det var? Jättekul att höra från någon annan som fått barn vid den tiden, alla tips är ju så värdefulla

• Tessss
    Minna02 skrev 2013-01-13 13:02:39 följande:
    tack för tipset!
Svar på tråden Cocoonababy - erfarenhet??