Vad har ni för fetischer?
Hej!
Jag är lite osäker efter alla diskussioner i tråden, men jag tror att det jag har är en fetisch. Jag tänder på nedkissade kläder eller tyg.
Jag har gjort det så länge jag kan minnas och jag har inte en enda gång lyckats onanera och komma utan att fantisera om, titta på eller känna på specifikt kläder som blivit kissade på.
När jag har sex med partner kan jag få orgasm utan, men om jag har svårt att komma under sex så blundar och och tänker på kläderna.
Det går bara inte att bli av med, det är helt grundläggande för min sexualitet. Ibland när jag är ensam lever jag ut detta, kissar på kläder eller tyg medan jag onanerar, och det finns ingenting som kan slå detta.
På nätet hittade jag en kille med exakt samma "intresse" och vi ses, kissar på varandras kläder och har sedan sex efteråt. Också svårslaget.
Det hade varit enkelt om jag bara kunde fantisera om något vanligt, nåt som har med sex att göra, men det går bara inte. Samtidigt vill jag inte vara utan detta, kan inte tänka mig hur tråkigt det skulle vara.
Jag är tjej, 40 år