Inlägg från: Anonym (Olika smak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika smak)

Vad har ni för fetischer?

t1000 skrev 2021-01-10 11:54:10 följande:

Smala tjejer med tydliga höftben. Sexigaste som finns.

Kallar du det fetisch?
  • Anonym (Olika smak)
    Tukt skrev 2021-03-02 19:59:08 följande:

Läs på lite innan du beter dig som ett barn när någon påpekar du faktiskt  har fel.

Läs också lite i tråden ovan så lär du dig mer, och du kanske förstår varför folk säger till dig. 

Polisen är här
  • Anonym (Olika smak)
    Anonym (Kinky light) skrev 2012-04-12 13:12:15 följande:

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.

Men det är sällan några föstahandshistorier.

Jag tänkte vi skulle ändra på det.

Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?

Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?

Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  

• Anonym (Olika smak)
    Tukt skrev 2021-03-02 23:32:28 följande:

Inte mer polis än andra. Och rät är rätt och fel är del. Enkelt.

Anonym (Kinky light) skrev 2012-04-12 13:12:15 följande:

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.

Men det är sällan några föstahandshistorier.

Jag tänkte vi skulle ändra på det.

Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?

Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?

Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.

SKAPA EN EGEN TRÅD. EN SOM ÄR EN SK RIKTIG FETICH TRÅD. TROR FAKTISKT INTE ATT TS HADE SAMMA INTENTION I ÄMNET SOM DU HAR.

Bara trist när folk öppnat upp och vägar berätta och man hela tiden möts av en polis som ska nischa in i ett fack.
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?