tjoohalia - Men det låter ju positivt ändå

. Skulle du vilja ha en diagnos idag eller känner du att du inte vill veta nu när det går med stora kliv framåt?
Vår kille är också sjuk HELA tiden. Storebror 3 år är sjuk mkt och drar hem allt så båda är mkt känsliga. Tror detta försenat allt också då han blir svagare när han är sjuk. Axel är inte blyg. Snarare tvärt om och går gärna från famn till famn (vilket jag såklart tycker är konstigt istället). Jämför väl med storebror också som grät bara pappa närmade sig i denna ålder haha. Amningen fungerade inte alls här, men flaska gick bättre. Vad roligt att han gör så bra framsteg

.
Känner igen mig med känslan om man påverkat/gjort ngt. Jag behandlades med methotrexate för ett utomkveds innan jag blev gravid. När jag vart gravid igen (IVF) så kom det fram (av en slump) att det inte gått tillräckligt lång tid mellan behandligen och graviditeten så vi har haft/har en förhöjd risk för fosterskador. En massa läkare kopplades in i början och alla var överrens om att vi inte skulle avbryta, att risken var näst intill obefintlig osv osv, men man undrar ju nu

. Läkarna har sagt att även om det visar sig vara något "fel" nu så kommer man aldrig kunna binda det till medicinen ändå.