Inlägg från: Anonym (Kvinna som vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna som vet)

Har sex med min frus syster!

Det finns ju bara ett sätt för er att rädda något av situationen: Du skiljer dig utan att säga nåt om relationen till systern. Sen får ni ligga lågt med er relation ett bra tag, säkert minst ett år eller längre. Sen kan ni komma ut med den och hävda att det är först efter att du skilde dig som ni inledde ert förhållande.

Antagligen kommer det ändå att bli svårt för din nuvarande fru och deras släkt att acceptera det hela, så ni kommer antagligen aldrig att kunna ha ett avslappnat förhållande till dem, och särskilt inte din nuvarande fru.

Ni har satt er i en jävla sits och det finns egentligen bara en väg ut ur den som blir någorlunda smärtfri för alla parter och dessutom en smula hederlig, och det är att du både skiljer dig och avslutar förhållandet med systern och ni avslöjar aldrig nåt för din nuvarande fru.

Allt som jag har skrivit är bra i teorin, men jag vet att det är svårt att genomföra i praktiken. Det är så mycket känslor inblandade och de har en tendens att ställa till det och göra det svårt eller omöjligt att följa upplagda planer. Verkligheten brukar dessutom plötsligt spela vissa spratt som gör att man tappar kontrollen över situationen och helvetet brakar loss. Plötsligt en dag så kommer din fru på vad ni håller på med och sen är det bara att följa med i vad som händer. Det enda sättet att undvika det är att avsluta relationen med systern NU och agera utifrån det.

Svar på tråden Har sex med min frus syster!