Inlägg från: Anonym (Josse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Josse)

Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta

Eh nej... Jag tror absolut inte tat det stämmer. Och att människan kallar sig läkare är skrämmande. Typiskt kvacksalveri som går ut på att lura godtrogna människor på pengar.

• Anonym (Josse)
    Anonym (Josse) skrev 2012-07-03 14:10:01 följande:
    Eh nej... Jag tror absolut inte tat det stämmer. Och att människan kallar sig läkare är skrämmande. Typiskt kvacksalveri som går ut på att lura godtrogna människor på pengar.

Glömde skriva men ser att några andra redan gjort det nu. Om ni försökt i flera år utan att lyckas så borde  ni gå till en riktig läkare för utredning, ta kontakt med gyn där du bor.
  • Anonym (Josse)
    Anonym (hoppfull) skrev 2012-07-03 14:33:43 följande:
    hmm... nej jag vet inte vad jag ska tro... svarade henne att jag kan testa det där örttet om min livmoder blir varmare.. men hur kan man ha en kall livmoder om min temp är 37.0 ? ... 

Det står på hennes sida hur många hon har hjälpt me sitt örtte och akupunktur, samt är hon tydligen överläkare och allmänläkare.. då borde hon kunna j-vligt mycket , om det nu stämmer.. ? 

hon svara mig såhär nu : 
    Hej igen!

Vi kan skicka till dig 8 påsar örtté med instruktioner för första gången, priset är 250*8=2000kr plus porto 85kr, totalt 2085kr. Bankgirot är 651-1802.

Alltså det där är bara båg! Hon kan omöjligt diagnostisera dig genom ett frågeformulär och det finns inte ens något som heter kall livmoder, tro mig. Det enda hon vill ha är dina pengar. Gå inte på det utan kontakta den riktigt sjukvården istället om du vill ha hjälp.
  • Anonym (Josse)

Dessutom är det hon håller på med olagligt, man får inte praktisera alternativmedicin om man har en läkarlegitimation, eller så är hon inte läkare utan ljuger om det vilket knappast heller är tillåtet.

Svar på tråden Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta