Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta
om hon lyckats få massa kvinnor gravida som gått på IVF utan resultat, och plötsligt blir gravida av hennes örtte..
verkar ju helt fantastiskt isfåfall ! :)
Såhär har hon skrivit om en kvinna som gått på behandling hos henne:
Barnlöshet (normal läkarundersökning)
En kvinna, 36 år, både hennes och hennes mans läkarundersökning på sjukhus var normal, de levde tillsammans i två år men hon var inte gravid, två misslyckade IVF. Normala menstruella mängden, färg mörkröd, blodproppar, dysmenorré. Rädsla för kallt, kalla händer och fötter, allergier mot pollen och djur. Tungan var mörk, tjock och stor. Vit beläggning, sunken puls. Diagnos: brist på mjälte, njure och Yang, kall livmoder till infertilitet. Behandling: Sedan den första dagen av menstruationscykeln började hon intaget av örtte, i samband med akupunktur, tillsammans 14 påsar örtte och 5 gångers akupunktur, och sedan kom naturlig graviditet. Och allergiska symtom försvann.
FANTASTISKT ATT ÖRTTE KAN HJÄLPA ?! SAMT AKUPUNKTUR, men hur vet man att det stämmer 100%,
jag får satsa på min spikmatta och mitt nyinköpta örtte här hemma, är ingen miljonär, trodde inte det va SÅ dyrt!
Om henne:
Zhijie Liu är utbildad till doktor i traditionell kinesisk medicin
(8 års västerländsk och traditionell kinesisk medicinsk utbildning). Hon tarmagisterexamen inom TCM vid "The Traditional Chinese Medical University of Shandong".
Som legitimerad allmänläkare och överläkarehar hon 20 års klinisk erfarenhet och kan behandla alla slags vanliga och svårta besvär. Hon har bra patientkontakt, kan ge patienter möjlighet till en helhetsbehandling med de effektivaste metoderna.
Här nedan är hennes favoritmotto:” Jag försäkrar på heder och samvete att jag i min läkargärning skall sträva efter att tjäna människor med humanitet och vördnad för livet som rättesnöre. Mitt mål skall vara att vårda och främja hälsa, att förebygga sjukdom samt att bota sjuka och lindra deras plågor.”
Hon är medlem i Svenska Akupunkturförbundet.
Eller påstå att de är läkare, det håller så långe det håller.
Anmäl sidan för polisen och skit sen i den