• NizzY

Hylla er mamma-kropp! Det ska jag göra!*bilder*

Här är oxå en som vägde 50+ innan barnen kom och hade under tiden lagt på sig en hel del ... nu är tvillingarna 1,5 år och inte förren NU börja jag känna att det händer lite.
    Jag har försökt med rätt mat och motion men livet hände under tiden och det fanns sällan allt för mycket tid för fixa nyttig mat eller ork för motion 
     Nyss har jag börjat jobba igen  och barnen går på dagis, då har det blivit lite lättare även om sömnbristen gör en ganska oinspirerad till det mesta.

jag är är himla ledsen för att min midja försvann  , jag har alltid haft den klassiska tim glaset  som jag var oerhörd stolt över och nu tycker jag att jag snarare se ut som en man , kommer den nånsin tillbaks ?

Otrolig nog så fick jag inte ens en enda bristning , trots att magen var enorm , 38+6 förlöstes  tvillingarna med planerat snitt och då vägde de tillsammans nästan 7,5 kg  så jag är mäktig impad av min kropp där.

Vikt uppgången , trist som den är... vet jag att jag kommer fixa till slut ... men jag undrar verkligen om formen nånsin kommer tillbaks och ur det ska gå med allt det fladriga och flabbriga ... magen , låren, rumpan och tuttarna... huden är knappast  så elastiskt som på en 20 åring nu när man närmar sig 40 ...

TS
    härlig inställning  och snygga ben ! 3 månader efter förlossningen se kroppen din som att det finns goda förutsättningar till att den återhämtar sig så småningom men visst ska man leva och trivas med sig själv även i nu läget.

jag önskar att jag som du accepterat det faktum att man kanske aldrig mera kommer ha storlek 38 men jag har inte kommit ditt ännu ...tanken har slagit mig dock =) 

Svar på tråden Hylla er mamma-kropp! Det ska jag göra!*bilder*