Att ha barn med en narcissist
Jag träffade min "partner" för snart tre år sen, blev gravid efter sex månader och det gjorde väl att han kände ännu större makt över mig.
Vi träffades bara på helgerna på grund av jobb och varje dag på jobbet så ringde han och påtalade vilken fin tjej han sett idag och så trevlig. Hon hade väldigt fina bröst. Såna grejer, för att jag skulle bli osäker på vart jag hade honom tillslut. Jag grät ofta och kände mig förtvivlad, kunde inte förstå varför han ville mig illa.. jag var självklart alldeles för tjock och jag borde ändra mina jobbtider så att det passar honom bättre. Så fort vi var bland folk så var han väldigt pratglad och social, men när vi kom hem så bröt helvetet löst redan i hallen, om någon ställt en sko i hallen, på fel ställe så kastade han in matkassarna från hallen in i köket så det flög matvaror åt alla håll.
Jag har tre barn sen ett tidigare förhållande och ville mina barn inte smaka någon ny maträtt så tog han hela deras tallrik och kastade i diskhon, det var deras eget fel att dem inte ville smaka och därför han blev arg. Alla gånger han våldtagit mig så har jag ibland frågat: " varför gjorde du så?" Nu b?öder jag från rumpan." "Du gillar ju det". Det var hans svar. Allt allt allt ansvar för han över på andra. Han ägde aldrig ansvar för något. För att inte tala om vilken bilförare han är. Väldigt aggressiv och påtalade hela tiden vilka idioter alla är. Den största idioten var ju han själv. Fullkomligt galen.
Han jävlas och älskar när mina barn reagerar på det. Då kan ju han få ryta ifrån när dem blir sura.
Ursäkta rörig text, detta är bara en liten del av allt vi varit med om. Jobbar fortfarande på att lämna, det vägrar han acceptera.