Inlägg från: BubbelBoom |Visa alla inlägg
  • BubbelBoom

Mammor i Varberg

Hej alla i tråden!
    Hörde ryckte om en träff, nyfiknaflickan (Jenny) skvallrade;)
    Är mammaledig till min son som är 15 månader och storasyster blir 3 nu i oktober.
    Hänger gärna med på träffar, om tiden passar oss. Torsdag hörde jag att de skulle vara något?

• BubbelBoom
    Catten89 skrev 2012-10-01 22:45:10 följande:
    Hejsan!! Är med rätt ny inflyttad bor i veddige sen november kommer i från Kungälv från början!! Har tvilling pojkar på snart 3 månader:) känner inte jätte många heller i trakten så hade varit jätte kul med lite nya "vänner" //Chathrine
  • BubbelBoom

Är mina barn pigga och inte snoriga så tittar vi gärna förbi en stund:)

Kan du maila adress och mobilnr så man kan nå dig?

Sabine heter jag förresten, kan ju vara bra att vetaSkrattande

• BubbelBoom

Tack själv Marmelad:)

Jätte trevligt verkligen! Jag & barnen är gärna på för fler träffar:) Skrattande

• BubbelBoom

Ja de vore jättekul att ses både med barn men också utan! Bra förslag där Jenny, minns inte när jag gjorde något tillsammans med andra tjejer utan en massa barnFlört

Alla är välkomna hem till mig också, få väl se om vi kan ordna upp något snart:)

Här har förkylningen slagit till, igen. Var ju såå länge sedan förra gången, ca 1 veckaRynkar på näsan

• BubbelBoom

Sunniva: Letade efter "gilla" knappen till ditt inläggFlört Jag är nog lite facebook skadadSkrattande

• BubbelBoom

För en lekträff kan vi alla de nämnda datumenGlad Helst på eftermiddagarna, har Alice på dagis mellan 9-12.30 (mån-tor) så jag hinner inte åka iväg så långt under den tiden.

Jag försöker gå promenader varje dag vid 9 när jag lämnat henne på dagis, någon som kanske vill hänga på?
    Går strandpromenaden i solen är ju inte dumt men vore roligt med sällskapSkrattande

Ang tjejkväll så för mig spelar fredag kväll som lördagkväll ingen roll alls, så passar en lördag bäst så funkar de här med:)

• BubbelBoom

Så kul Marmelad att du vill hänga på!
    Hugo brukar vilja sova runt 9 tiden så är de gött väder går jag alltid en sväng på fmGlad
    Få hoppas på fint väder kommande veckaSkrattande

• BubbelBoom

Ja jag såg med att vädret imorgon såg inte lovande utRynkar på näsan
    Skulle gärna de, MEN de går inte med min son tyvärr. Han är 16 månader och är still max 5 minuter medan han äter sin kaka sen ska han gå ner och leka, och de roligaste han vet är att sticka ifrån mig så jag måste jaga honom.. Kafé tiden med honom är förbi tyvärr. Synd att Herberts café slog igen, de var perfekt med lekhörnan:)

Kanske en promenad onsdag ist då? Då ser de ut som om de inte ska regna iaf, om man nu kan lita på deTungan ute

• BubbelBoom
    nyfiknaflickan skrev 2012-10-16 11:03:21 följande:
    Jag kanske kan hänga på på torsdag. Annars kan ni ju promenera hit för lite kaffe ;). Det tycker jag nästan ni kan göra! :D...Inte kl 09 bara, (ska på kick-off-fest med nya jobbet imorgon kväll)...
    Haha då kanske 9 blir lite tidigt:P 10:30-10:45? Blir de för tidigt? Kan nästan inte mkt senare då jag ska hämta Alice på dagis innan 12:20. Vet inte riktigt hur långt från hennes dagis du bor:P

Alla som vill hänga på kan ju mötas upp och gå en sväng och sen bort till dig om tiden ovan passar:)
  • BubbelBoom

Om vädret blir skit kan vi ju ses hos dig Jenny utan promenaden innan?
    Jag & Hugo kommer gärna,  iaf en liten stund:)

Jag vet inte exakt vart rullstensbacken ligger. Skicka gärna hela din adress så ska jag kolla eniro så jag hittar imorgon:)

• BubbelBoom

Torsdag passar bäst här. Tills imorn kommer inte Alice vara frisk:/ Hon äter kåvepenin och är smittfri torsdag, men sen få jag ju se hur pigg hon är.

• BubbelBoom

Hej alla! Här har vi halsfluss/influensaRynkar på näsan
    Alla är/har varit dåliga utom jag! Känns som om jag bara går och väntar på att de ska slå till även på mig..

Så för all säkerhet, även om barnen är smittfria och går på kåvepenin, så hoppar vi träff imorgon (iaf inomhus).

Ska kanske ta en promenad om de ska bli fint väder men iaf den ena ungen så om någon vill hänga på imorgon så hör av er=)

• BubbelBoom

Förresten vi alla här i tråden kanske skulle starta antingen ett mass meddelande på facebook eller en egen grupp? Lättare att nås via facebook kanske, iaf för migSkrattande

• BubbelBoom
    Devers skrev 2012-10-26 15:30:58 följande:
    Hejsan!

Jag är ny mamma (tjej i 5 veckor) och har bott i Varberg under ett år nu men tyvärr känner igen ingen (har pendlat till jobbet).

Skulle gärna träffa några andra och komma ut en lite grann.

Jag tycker om fika, vin, böcker och nästan allt Flört
    Hejsan! Välkommen till tråden och grattis till bebis!

Marmelad här i gruppen startade en facebookgrupp, för vi är nog inne mer där än här kände vi.

Be henne lägga till dig så syns vi där=)
Svar på tråden Mammor i Varberg