Mammor i Varberg
Skickar ett mail till dig med mina uppgifter så kan vi ta vägbeskrivning sen för dem som behöver
Tack för i torsdags tjejer Dags att planera in nästa träff?
Jag är absolut med på tjejkväll Vore jätteroligt! Måste bara få Isac att sluta amma på kvällarna, men det löser jag på nåt vis Jag har ju dock bara mannen hemma på helgerna än så länge, så det är de enda kvällarna jag har utan barn.
Om jag får önska så passar det bättre för mig med en lördag. Maken brukar komma hem vid 20 på fredagskvällen, så det blir kanske lite sent. Bara en önskan från mig Ang lekdejt så kan vi nog alla de datumen.
BubbelBoom: Vi kan följa med på promenad någon dag
Jag lämnar Lucas på förskolan kl 8.30.
Min minsta har inte varit så intresserad av att sitta i vagnen tidigare, men han har blivit mycket bättre på det den senaste tiden så vi kan alltid testa nån gång
Jag kan inte promenera på onsdag, Lucas är ledig från förskolan på onsdagar och han orkar inte gå så långt
Men en annan dag så När det är okej väder.
Jag kan nog promenera på torsdag, om vädret tillåter Måste dock vara tillbaka på Brunnsberg 12.15 och hämta Lucas.
Vädret ser dock inte så lovande ut för imorgon förmiddag :-/
Jag hoppar nog över fikan idag. Känner att det blir lite väl tight med tid, tyvärr. Hinner ju bara dit och vända
Sen är det mitt i barnens lunch och sovtid med, så det blir lite dumt. Men en annan gång När det finns mer tid.
Jag kan nog oxå båda dagarna, efter kl 12.15
Vilken tid på fredag i så fall Jenny?
Mina barn är inte så "café-vänliga" tyvärr. De sitter still i max 5 minuter. Så det blir inte så mkt tid att sitta och prata på, mest tålamodsprövande för mamman Så jag hoppar nog över café-fika denna gången.
Mina barn är inte så "café-vänliga" tyvärr. De sitter still i max 5 minuter. Så det blir inte så mkt tid att sitta och prata på, mest tålamodsprövande för mamman Så jag hoppar nog över café-fika denna gången.
Det ser ju iofs ut att bli ganska fint väder imorgon, så mitt förslag är annars att ses i typ societetsparken och fika ute? Så slipper barnen sitta still, och kan leka istället. Men det kanske är för kallt?
Vi ska eventuellt oxå till ÖF imorgon, men vi får se lite imorgon bitti hur dagsformen är. I så fall är vi där vid 9.
Eventuellt går vi till societetsparken efter lunch oxå, om någon är sugen på att följa med.
BubbelBoom: Usch, hoppas att ni kryar på er fort, och att du slipper!
Jag tycker att fb-grupp låter bra, nås oxå lättast där inne. Jag kan skapa en grupp om det är så att det är intressant
Självklart ska jag länka Sitter med telefonen nu men fixar det när jag sitter vid datorn.
Här är länken till gruppen
https://www.facebook.com/groups/289884274454618/