Rengbågsförsök?
hej ny här på forumet. men Jag och min sambo har gjort på inseminationer här i sverige och ett ivf. vi misslyckades tyvärr på inseminationerna men vi plussade idag på ivf:en.
hej ny här på forumet. men Jag och min sambo har gjort på inseminationer här i sverige och ett ivf. vi misslyckades tyvärr på inseminationerna men vi plussade idag på ivf:en.
Okej då håller jag alla tummar jag har på att ni plussar efter jul
Jag håller mina tummar för alla er som försöker. våran lilla bebis är redan 16 veckor. trodde aldrig att jag skulle få vara så här lycklig över att vänta en liten människa i magen som kommer till oss i juni <3
Ge inte upp ni sitter snart där med erat plus. massa styrkekramar till er!!
Hej alla! Hur går det för er? vi har precisgått in i v.19 helt overkligt och på fredag är det RUL spännande <3
Huffen: GRATTIS!!
Hej alla hur går det för er?
Här kom det ut en liten kille till oss den 5 juli.
Jag håller alla tummar jag har för er och att det snart blir ett plus för er också.
Vet att det är mycket upp och nergångar med känslor och tankar men oavsett om man får negativa test eller MF så FORTSÄTT och stötta varandra för det är så värt det i slutändan.
Jag har följt detta forum nu under hela våran process och det har varit skönt att ventilera sig lite och få se lite ur andras perspektiv.
Ha en toppensommar allihopa.
Kramar från oss
Jag önskar er alla lycka till!! Vi har också gjort denna resa å vilken berg och dalbana sen. Alla känslor som svämmar över. Alla oroliga tankar och känslor man har. Besvikelsen när man inte lyckas få det där plusset som man så gärna vill se. Men allt är värt de när man väl får det där plusset. våran lille son är nu över året och den glädjen och lyckan han ger oss varje dag är obeskrivlig. Jag önskar er all lycka till med bebis verkstan och håller alla tummar för att ni alla får eran egna lilla regnbågsbebis Massa kramar från oss <3
Hej Alla! Nu vill vi försöka igen med ett litet syskon till L. Det vart ju tyvärr inga ägg i frysen ???? nån som vet om man får göra syskonförsök inom landstinget om man betalar det själv??