Mitt barn stör grannarna??
MEN ÄRLIGT TALAT!!!!
FÖRST O FRÄMST....Du bor UNDER grannen???????
HUR i HELVETE kan han då höra er son?????
Kan lova att han ligger med ett glas mot golvet för att lyssna efter ljud...ja då kanske han kan höra lite, men tror knappast att er son kan störa honom med ljud på det sättet..
För det andra, bor man i flerfamiljshus så får man räkna med att man kan "störas" om en barnfamilj bor där.
Vaddå ta sitt ansvar som förälder, nu blir jag förbannad..
Så man tar inte sitt ansvar för att barnet leker??
Tycker inte alls du ska be din son va tyst....HAN ÄR ETT BARN....3ÅR....HERREGUD!!!!
Du ska absolut INTE ge idioten till granne ditt nr, det kommer resultera i att han kommer messa o ringa er dagarna långa!!
Om grannen UNDER er inte klagar (för att dem förmodligen är mänskliga nog att förstå att barn kan låta) så ska FAN inte grannen ÖVER er klaga som knappast hör mer än grannen under..
Min bror hade samma problem med en tjurig gammal gubbe, tom klagade på dem när min brorson var nyfödd, att han grät för högt..
Jag sa till min bror att fullständigt skita i tjurgubben, vilket dem gjorde o tillslut slutade han klaga..!!
Att det finns regler i huset att man ska vara tyst osv tror jag knappast inkluderar barn, självklart om ungen slänger hårda leksaker hårt i golvet ja..
Men inte om en liten leksaksbil ramlar ner på golvet...nej!!
Min son har alltid oxå lekt och varit livlig i sina lekar, skulle en granne komma upp o klaga jämt o ständigt på honom skulle jag bara stänga dörren..
Ring till föreningen o förklara för dem ifl tjurgubben ringer till dem så att dem vet vad som sker, så kanske dem kan förklara för honom hur det faktiskt ser ut!!
Tycker det är idiotiskt att han stressar upp er som småbarnsföräldrar.
Man försöker ju alltid det bästa man kan redan att dem inte SKA störa allt för mkt, förstår att du känner dig kränkt o påhoppad..
Vissa människor förstår helt enkelt inte att barn faktiskt kan låta, tycker synd om hans tre döttrar om inte dem fick låta ngt som barn, kul barndom lixom!!
Nä, låt ungen va en unge o skit i gringubben!!!!