Inlägg från: Elin 885 |Visa alla inlägg
  • Elin 885

Mitt barn stör grannarna??

myamone skrev 2012-09-23 17:31:45 följande:
    Bor man i hyreslgh. får man ta hänsyn. Jobbar själv natt och vill ha tyst på dagen, alla som ligger på sjukhus och  bor på vårdboende, vill ju ha pigg och utvilad personal på natten
  • Elin 885
    Bebisfeb skrev 2012-09-23 19:47:49 följande:
    Jag hör när grannarna pissar, jag hör när grannarna pratar i telefonen, när dom bråkar, en hund som ylar varje dag titt som tätt, en gubbe som har maxvolym på tvn, för att han förmodligen hör illa, ungar som gråter och skrattar och pratar, ett par som knullar.. Har grannar ovanför, under och på bägge sidor.. Ja, jag bor i lgh och får helt enkelt gilla läget?! Annars skulle jag få flytta om jag inte klarar av ljud från grannar?
    fast alla har inte råd att flytta till hus.
  • Elin 885
    rockaroll skrev 2012-09-24 10:50:34 följande:
    Vissa grannar klagar på minsta lilla. Ge dem rådet att flytta till hus om det stör! Jag har aldrig blivit störd av någon som bor ÖVER mig. Låter jättekonstigt! Däremot grannungarna över oss låter mycket, men det är BARN för sjutton. Ok man kan be dem att inte springa omkring och gallskrika för att det är roligt, och de måste kanske inte åka på sina boby cars tidigt på morgonen. Men de måste få leka! Kan han kanske leka i ett rum som ligger långt bort från deras sovrum?
    i min första lägenhet blev jag störd av en granne som bodde snett över mig. han brände hemma och sålde och hade fester mitt i veckan, gärna varje dag. en annan granne spelade så jävla hög musik att jag två våningar ned inte kunde sova...med öronroppar.
  • Elin 885

ok så bara för att ni nte får sovmorgon på helgen så ska ingen få det??? att få sova till nio en helg tycker jag är humant! det är inget stort krav, jag vill gärna sova till 10 i alla fall.

Svar på tråden Mitt barn stör grannarna??