Birka paradise! Party eller??
Är det nåt drag på birka paradise?? är ett gäng 30 åringar som ska åka snart! vi vill ha feeest!!!
Är det nåt drag på birka paradise?? är ett gäng 30 åringar som ska åka snart! vi vill ha feeest!!!
Nu var det ett tag sen jag åkte sist, men mitt spontana svar är njae.. Säger som resten, åk Cinderella!
Mest 60+ på Birka tycker jag
synd att vi redan har bokat då...... vi skulle åkt cinderella egentligen men just den helgen är de visst blues kryss där och det känns sådär.... så det fick bli birka. jaja vi har ju varann! men tråkigt om det inte är nåt drag alls
Har åkt med Birka Paradise, Nästan alla Viking Lines fartyg och nästan alla Silja Lines fartyg... Alla fartygen utom Paradise har haft drag...
Birka tycker jag är rätt värdelös när man är runt 30 och vill ha party!
Runt 60+ på alla dansgolv utom i den högts upp (dagtid poolområdet) där det är 16-20 som är majoritet.......
Tror dessutom att alla dansgolv stänger 03.00 men där kan jag ha missat nått!
Förlåt en ofrälse som inte vet myckey om kryssningar, men vad innebär egentligen att båten har drag, party eller är död? Är det musiken eller mängden människor i ens egen ålder? Bara nyfiken. Känns som att det brukar vars ungefär samma musik på sådana där grejer, och då återstår bara det övriga klientelet? Eller?
med drag menar jag, mkt folk bra stämmning partykänsla helt enkelt! men de verkar ju inte så lovande då....
Förstår inte problemet? Om ni är ett "gäng 30-åringar" så får väl ni skapa draget/festen Vad är det man säger; man har inte roligare än man gör det?
Jag åker på birka kryssning varje gång och för oss som far för att koppla av funkar den riktigt bra men om jag var på festhumör så skulle jag välja en annan båt. Klart det finns folk som festar men det är rätt lugnt ombord. En hel del barnfamiljer brukar det vara och sist vi åkte så hade vi barnen med.
tråååkigt...... :(
..