Gravid efter IVF i september 2012
Lillflickan: japp! Har haft från början tyvärr men nu lägger vi till supertäppt näsa på det också som gör det helt omöjligt... Nässpray hjälper inte, är numera snorproducent ha ha ha
Lillflickan: japp! Har haft från början tyvärr men nu lägger vi till supertäppt näsa på det också som gör det helt omöjligt... Nässpray hjälper inte, är numera snorproducent ha ha ha
Lillflickan: detta är ingen gravid- täppa utan en vrålförkylning tyvärr... Har också sluppit den vanliga täppan vilket jag är glad för! Men nu kan jag snyta mig på toaletten för att behöva snyta mig igen vid sängen 20 sekunder senare ha ha ha! Men, skam den som ger sig, Ikea ska få sig ett besök ändå, skötbord och lite annat lull- lull ska inhandlas :)
I onsdags vid mätning var min på 22cm, liiiite under genomsnittskurvan men inom de två gränserna som hon visade också.
Hjärtslagen var dock VÄLDIGT låga, 132 bara... Och det är ju en flicka så jag antar att hon tar efter sin mammas låga puls ha ha ha
Vad skönt att läsa att era döttrar också hade lågt antal slag... Känslan däremot att höra dem var ju underbar!!! Hi hi
Här var det lite tyst märker jag
Men, något som fick mig att nästan tappa haka och sätta i halsen idag var när jag fick en liten påminnelse om att v 28 påbörjas imorgon... Hjälp vad tiden går fort!!!
Trevlig helg på er!
Sammandragningar och lite ont i fogarna, annars har trötthet smugit sig tillbaka men det kan hänga ihop med att jag inte sover på morgonen... Ska till BM idag, går in i v 30 på lördag :)