Gravid efter IVF i september 2012
Nu har vi sett en perfekt underbar bebis på 6 cm mellan huvud och stjärt;). Nackspalten var på1,4 och helt perfekt! Nu ska jag njuta!
Nu har vi sett en perfekt underbar bebis på 6 cm mellan huvud och stjärt;). Nackspalten var på1,4 och helt perfekt! Nu ska jag njuta!
Härligt Lillflickan!
Själv har jag molvärk idag, tycker inte om det!
Frankie det verkar olika vart man bor för jag får lägga upp min plan själv;). Jag kommer gå tätare än det normala. Sen vet jag inte om det beror på vår historia att de är extra generösa?
Jobbigt helhjärtat, hoppas du får ordning på underredet! Vilken vecka är du i nu igen? Så härligt med hjärtljud!
Hur mår alla andra, det är väldigt tyst här!!!
Nina jag var på Nupp i onsdags, 12+1 då. Det gick bra tack och lov! Mitt illamående har oxå förvärrats och jag har verkligen känt mig sjuk hela tiden och det förtar så mycket! Hon som gjorde ultrat sa att det är ett gott tecken på illamående så på så vis är det positivt, men fan så jobbigt! Jag mår illa hela tiden utom då jag sover, kräks inte.
Sezret, precis så är det, skitjobbigt! Vi la min ansökan på lådan igår men pga risk. Det roliga är ju att de har 30 dagars handläggning på sig och under sen tiden måste jag jobba trots att arbetsmiljölagen säger att jag inte ska det??!!!!
Herregud vad krångligt! Jag kan tänka mig att du behöver läkarintyg men jag vet inte. Att det ska vara så krångligt? Jag har jobbat sedan jag var 14 och aldrig krävt något extra av samhället så man hoppas ju att de ska vara lite smidiga, men de är väl inte direkt kända för det?!
Detsamma Sezret!
Å vad trött jag blir!! Sambon lagade lite god julmat på min beställning och jag längtade verkligen och så äter jag 2 tuggor och mår illa;((. Förbaskade illamående!!!
Annars vill jag känna rörelser men hur mycket jag än koncentrerar mig så känner jag inget;))
Sex vad är det? Här kör vi med illamående istället;(. Stackars min sambo;).
Man speckulerar ju i vilket kön när graviditeten är olik den andra, blir ju extra spännande!
Frankie som du säger en slemhinna garanterat. Det verkar hända en del därnere märket jag. Jag brukar aldrig läcka någonsinn men när jag nyser kommer det en skvätt! Högst obehagligt!!!! Började genast med knipövningar igår, men är det inte lustigt att det blir så eller hur är det för er? Ska ta upp det med BM. Och Frankie jag känner oxå min livmoder och vid 2 tillfällen igår inbillar jag mig rörelser, men det var säkert bara en fisð???. Vill så gärna känna nått mer än illamående!!!
Härligt tjejer! Tiden går sakta men säkerhet ändå;). Tänk när vi var innan vul, få kändes det olidligt, nu väntar vi på nästa nivå;). Vi ska ju vänta ett tag till vettja så lika bra att försöka njuta lite oxå!
Ville du nått Frankie;))