• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Och jag är i 9+5 idag. Har molvärk och det tycker jag är så jobbigt;( . BF är förresten 18/6.

Kul att höra från dej Miqaw! Lycka till på tors är det kub?

• caroline 32

Skönt Rosa Fjäril;))
    Helhjärtat, magsjuka är vidrigt;((. Hoppas du slipper!!
    Ego, molvärk idag och en hel del illamående;(. Jobbar bara idag sen ledig resten av veckan men ska hänga i till 23:15;(. Trött redan!!!
    Fick lite brun flytning tidigare men det var väl bara nån rest antar jag. Inskrivning på onsdag, hoppas jag kan få något litet livstecken igen då;)).
    Förresten så har jag inget tålamod, blir jag arg så blir jag rasande och kan knappt andas! Shit vilket urtidsdjur har flyttat in i mej månne;))

• caroline 32

Jac kommer kräva kontroller oftare än vad de föreslår, jag vill inte vänta jättelänge mellan gångerna.
    Vi har oxå nupp om ca 2 veckor och jag antar att rul blir i januari.
    Hoppas kunna gå en kik på onsdag oxå;))

• caroline 32

Nu kom en brun flytning till, behöver jag bli orolig? Eller ska jag helt enkelt sluta analysera toapapper? Nojjig för jag har molvärk idag :((.

• caroline 32

Aqua, säkert från testet att det blivit nån retning.

Jag har fortfarande ont men mest på höger sida och det hade jag för några veckor sedan oxå. Det sticker liksom?

• caroline 32

Jag mådde toppen med dottern och nu pyton! Det är verkligen inte kul!!!
    Men men ska ju till bm i morrn så jag hoppas på lite tips och framförallt vill jag veta att allt är ok i magen. Sen väntar jag på nupp 5/12.
    Västvärken kan verkligen göra skitont och jag blir mycket orolig. Ställde till och med in att åka med till Ullared idag för det var en skitdag igår. Bättre idag!

• caroline 32

Va fasiken, brun flytning nu på morgonen igen;(. Känner av magen hela tiden, vet inte om det har något samband?
    Ska till bm 10:30, hon måste kolla idag att allt är okej!

• caroline 32

Bm kollade inte ens. Det är så vanligt med både blödningar bruna flytningar men ändå känns det bara som om att det är jag som har det;(. Men hon erbjöd mig en läkartid men va fan jag får väl coola ner mig eller??? Skulle nått va fel skulle det ju öka i mängd, smärtor, jag måste kunna lita på vad de säger eller??
    Bm sa att de inte kunde kolla utan läkare och då skulle jag först få en tid på fredag men då ska vi resa bort så jag tackade nej.
    Har dock haft fler flytningar idag men inget annat lustigt. Vad tycker ni?

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012