resturangen RICHE?
Är det en mysig resturang för en romantisk middag??? på hemsidan ser det mer ut som en halvtaskigt café??? Någon som vet???
Är det en mysig resturang för en romantisk middag??? på hemsidan ser det mer ut som en halvtaskigt café??? Någon som vet???
Kanske ej egentligen, men Riche blir lite mer "klubb" framåt kvällen. Hög musik och folk överallt.
På teatergrillen lär du nog inte klaga på servicen. Lugnare, mer ombonat. Men vettefan om det är värt pengarna.
Grill är väl trevligt, men ganska hög ljudnivå även där. Hoppas ni får nåt av de mer separata borden.
Plus med sen sittning är att ni inte blir ivägkörda pga anländande gäster efter er.
tack alla underbara för alla tips! :D
Vinterankan: Surt. Sånt kan ju göra en galen. Jag har väl haft tur dom få gånger jag varit där. Bor inte ens i Stockholm.
22? Ja det var banne mig sen middag
Hur långt fram i tiden är detta? Chez Betty rekommenderar jag varmt, men de är ganska fullbokade framåt.
Aha, ja då är det svårt med bord på de ställen man kanske vill gå till. Hoppas Grill blir lyckat! Då bokar du nåt av tipsen nästa gång .