• safini

Gravid med hjälp av Fitline?

Nu har ja nog testat ALLT som kan tänkas testas.. UTAN att bli gravid :/ Snart 3 år har vi försökt.. tänker nu prova om jag har bättre tur med Fitline.. har hört att de hjälpt en del iaf.. nån mer som försöker med Fitline som vill hänga med o invänta plus tillsammans med mig?
    Hade sista mensen för bara några dagar sen.. nu inväntar ja ÄL med spänning.. ;) 

• Svar på tråden Gravid med hjälp av Fitline?
  • safini

Vitaminer i andra former lagras i kroppen o kan bli skadliga om man överdoserar.. o detta kan man alltså inte överdosera :) 

• safini

men ska givetvis kika igenom länkarna, o läsa ordentligt :) Lika bra att veta allt negativt som skrivs om de, TROTS mina positiva effekter,,,

• Pimpinellan

Har ni gjort en utredning eller chansar du bara att nån brist skulle orsaka er infertilitet? Det är nämligen väldigt ovanligt,även anorektiker,drulfeta,de i krig och svält och under extrem stress kan ju bli gravida. De vanligaste orsakerna till infertilitet är utebliven äl och dåliga spermier-ibland både ock!- och då hjälper inga vitaminer i världen.

• safini
    Pimpinellan skrev 2012-11-04 17:27:05 följande:
    Har ni gjort en utredning eller chansar du bara att nån brist skulle orsaka er infertilitet? Det är nämligen väldigt ovanligt,även anorektiker,drulfeta,de i krig och svält och under extrem stress kan ju bli gravida. De vanligaste orsakerna till infertilitet är utebliven äl och dåliga spermier-ibland både ock!- och då hjälper inga vitaminer i världen.
    Nej ja är rädd för att de kan vara precis som du säger.. men ger ändå Fitline en chans.. annars får vi ju såklart göra utredning.. de slutar säkert med det.. men man har ju hört historier om dom som blivit gravida me hjälp av tex Bisolvon-metoden, men bidrottninggele´, med mer zink i maten osv.. så de KAN ju finnas en chans att de funkar? Har hört historier om de som faktiskt blivit hjälpta med Fitline oxå.. varje liten chans tar vi.. innan utredning.. 
  • Anonym
    safini skrev 2012-11-04 20:58:06 följande:
    Nej ja är rädd för att de kan vara precis som du säger.. men ger ändå Fitline en chans.. annars får vi ju såklart göra utredning.. de slutar säkert med det.. men man har ju hört historier om dom som blivit gravida me hjälp av tex Bisolvon-metoden, men bidrottninggele´, med mer zink i maten osv.. så de KAN ju finnas en chans att de funkar? Har hört historier om de som faktiskt blivit hjälpta med Fitline oxå.. varje liten chans tar vi.. innan utredning.. 
    Det verkar nästan som du säljer detta?
  • safini
    Anonym skrev 2012-11-04 20:59:51 följande:
    Nope.. bara äter de... de är ju vitaminer o mineraler på burk liksom? Alla rekommenderar ju om olika saker att prova för att bli gravid? O skriver om hur DE försöker? Ja testar med detta... o undrar om de finns fler?? 
  • safini
    Anonym skrev 2012-11-04 20:59:51 följande:
    O eftersom ja är skeptisk mot vad ja stoppar i mig så har ja tagit reda på mycket fakta o så.. är kanske därför ja verkar så påläst eller vad de nu va du reagerade på? 
  • Hugful80
    safini skrev 2012-11-03 21:30:23 följande:
    men ska givetvis kika igenom länkarna, o läsa ordentligt :) Lika bra att veta allt negativt som skrivs om de, TROTS mina positiva effekter,,,
    sv.wikipedia.org/wiki/Placebo

Där har du dina positiva effekter, tyvärr.

FitLine är och förblir en bluff och ett pyramidspel. 
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • palomaland
    Hugful80 skrev 2013-01-28 14:30:51 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Placebo

Där har du dina positiva effekter, tyvärr.

FitLine är och förblir en bluff och ett pyramidspel. 
    Vissa positiva effekter kanske är placebo och händer för att man tror på att produkterna ska förändra, men vad spelar det för roll?
    När småbarn, djur å växter får väldigt positiva effekter så är det inget annat än resultaten på läkningen av Fitline! Fitline är NÄRING/MAT som kroppen behöver.
    (Jag har levt med Hortons huvudvärk(den värsta smärtan en människa kan uppleva) i flera år och sen jag började med Fitline så är den helt borta.. hur kommer det sig? btw, vet två personer som blivit gravida tack vare Fitline...)
  • susa
    palomaland skrev 2013-03-30 11:57:47 följande:
    När småbarn, djur å växter får väldigt positiva effekter så är det inget annat än resultaten på läkningen av Fitline! Fitline är NÄRING/MAT som kroppen behöver.
    (Jag har levt med Hortons huvudvärk(den värsta smärtan en människa kan uppleva) i flera år och sen jag började med Fitline så är den helt borta.. hur kommer det sig? btw, vet två personer som blivit gravida tack vare Fitline...)
    Hur lång tid fick du äta Fitline innan du märkte skillnad på huvudvärken?
Svar på tråden Gravid med hjälp av Fitline?