Inlägg från: Wimsey |Visa alla inlägg
  • Wimsey

Kan du läsa mina tankar?

Ja, jag talar om mig själv i tredjeperson! 

Jag vill också ha en egotråd och ingen behagar ju skapa en för att hylla mig så nu får vi se ... kan ni läsa mina tankar?  

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?
  • Wimsey

Jag är imponerad på riktigt, å andra sidan antar jag att alla vill sitta där!

• Wimsey

Det är synd att man inte kan se vad folk har svarat!

• Wimsey
    Coyote skrev 2012-11-03 20:31:36 följande:
    2 av 7! Och det som är sjukt irriterande är att på både fråga 2,3 och 4 så kryssade jag först i rätt svar och sen ändrade jag mig! Vad fan! Jag får väl rätt ändå? Eller hur? Va va va?

Haha, du kan få rätt! Speciellt på trean när du inte ens har mig på le fejja
  • Wimsey
    M C skrev 2012-11-03 21:21:23 följande:
    3 av 7, man får väl vara nöjd med tanke på att jag inte pratat flygningen med dig alls.
    Men seriöst, fantasi över logik? *matt* 
    Sabbade jag bilden nu

Jag gillar logik också, men föreställ dig att diskutera med en människa totalt utan fantasi ... en fantasilös människa kan inte sätta sig in i situationer hen inte har varit i, föreställa sig hur människor som lever i en annan situation upplever saker ... och så vidare ... 

• Wimsey
    lövet2 skrev 2012-11-03 21:55:35 följande:
    Jag hade ett så uselt resultat att jag inte ens törs skriva det. Chockad är jag också. Hur kan någon människa i valet mellan Stephen King och Moa Martinsson välja ... tja, det du väljer???
    Det handlar inte om vad jag väljer, det handlar om vad jag har i bokhyllan
  • Wimsey
    lövet2 skrev 2012-11-03 21:59:12 följande:
    Åhå, du rensar inte ur bokhyllan regelbundet då?
    Varje gång jag flyttar verkar en låda böcker försvinna ...
  • Wimsey
    Wimsey skrev 2012-11-03 22:02:15 följande:
    Varje gång jag flyttar verkar en låda böcker försvinna ...

Jag fasar för den dag alla lådor böcker kommer till rätta igen!
  • Wimsey
    themia skrev 2012-11-03 22:02:52 följande:
    Nej, du talar om dig själv i första person - jag, mig, mina

Som du kanske kan se så är frågorna och svarsalternativen skrivna i tredjeperson, det innebär att man som en kommentar på "jag talar om mig själv i tredjeperson" inte kan skriva "nej" om man samtidigt ska hålla sig till sanningen. För att du ska kunna säga "nej" så hade det krävts att jag hade skrivit "jag talar enbart om mig själv i tredjeperson" vilket jag inte gjorde.
  • Wimsey
    themia skrev 2012-11-03 22:13:15 följande:
    Stämmer, men jag syftade på trådstarten
    Det står inte heller i textfältet för trådstarten att det jag skriver gäller endast det textfältet. Läsaren förutsätts förstå att det är samma person som har formulerat frågorna som skriver den meningen och att hon har gjort det i samma sammanhang.
  • Wimsey
    M C skrev 2012-11-04 09:32:47 följande:

Är det här bara för att jag startade en till Antons ära? Vill du ha en egen?

Mhm, vad är det Anton har som inte jag har?! *mumlar*

Fast nu skulle det nog bli för många egotrådar!  
  • Wimsey
    M C skrev 2012-11-04 09:39:33 följande:

Sexpack och romantik.
    Ok ... jag kommer över med en sexpack öl och en alladinask!
  • Wimsey
    Wimsey skrev 2012-11-04 09:41:06 följande:
    Ok ... jag kommer över med en sexpack öl och en alladinask!

Skippa alladinasken, jag tar med en hundvalp typ.
  • Wimsey
    M C skrev 2012-11-04 09:42:38 följande:

Ja, det var precis så jag menade *nickar med ögonen uppspärrade*. Men byt ut chokladen mot vin och blommor så har vi en dejt.
    Ok, du får välja mellan vin av märket budget och något Amarone ... det är vad jag har hemma (fast budgeten är öppnad)
Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?