- Han har sjukt fint skratt som får alla andra att bli glada också - mja, en människas skratt är väl inget som är med på prioriteringslistan.
- 172 cm lång - Lite kort..
- Bra benstomme men absolut inte tjock ... jaha okej... men sånt spelar väl inte heller någon roll. - Kan argumentera med vem com helst och vinna (ja, det kanske kan vara negativt med ) JAG står för den delen så bra själv
- Älskar att laga mat, och gör världens godaste mat - Jag föredrar att laga mat själv
- Han är supersugen på ett litet barn! - Min med !
- Händig - Äsch, behöver ingen händighet
- Över lag väldigt trevlig och omhändetagande man som bryr sig om sina nära och kära - fördel
- Älskar att kolla film/ serier - hatar att kolla på tv
- Hatar att diska och städa, så det bli en del tjat - det gör jag med så det hade blivit ett störningsmoment
- Spelar gärna Wow - min kompis sambo också, han kan stänga in sig flera dagar.. så nejtack
- Snusar - So do I , så det är väl lugnt.
- Älskar öl (och blir ciggsugen efter en öl) - Noll tolerans rökning, och hur mkt öl dricker man när man älskar öl?
- Rätt så dålig på att hålla i pengar, så han kan slösa på onödigheter - Fördel ;D haha
- Är riktigt fjantig ibland (för min del är det roligt) - Vad menas med fjantig?
- Han gillar att vara ute i naturen, fiska, plocka svamp osv - Mja inte mina favoritaktiviteter, fiska är väl kul
- Och sist men inte minst så är han jägare! - Jag motståndar jägare :)