Vit Lilja skrev 2012-11-07 13:27:52 följande:
- Han är extremt charmig (det är alla man är kär i
)
- Han har sjukt fint skratt som får alla andra att bli glada också (alltid en fördel, tummen upp... men smaken är som baken)
- 172 cm lång (Stör mig inte, det är okej, men det är inte så att jag väljer karl efter längd, så vem bryr sig)
- Bra benstomme men absolut inte tjock (samma som ovan....)
- Kan argumentera med vem com helst och vinna (ja, det kanske kan vara negativt med
) Äh, skulle aldrig funka eftersom jag argumenterar jämt. Det hade bara blivit tjafs och bråk
- Älskar att laga mat, och gör världens godaste mat (beror väl på vad det är för mat? Men jo, det är bra)
- Han är supersugen på ett litet barn! (aldrig i livet, då hade jag tackat för mig och backat med en gång)
- Händig (det är jag med)
- Över lag väldigt trevlig och omhändetagande man som bryr sig om sina nära och kära (en förutsättning)
- Älskar att kolla film/ serier (jag avskyr TV och har nu slängt ut vår maskin. TV/seier/filmer är enormt tidsödande och jag tror inte det kan tillföra någonting i en relation.)
- Hatar att diska och städa, så det bli en del tjat (Är trött på tjat, man delar lika)
- Spelar gärna Wow (hade vart helt okej om han hade vart 16 år. Hade blivit vansinnig om han spelade WoW hela dagarna)
- Snusar (Tack och hej, leverpastej)
- Älskar öl (och blir ciggsugen efter en öl) (Om han älskar öl i den form att han gillar att testa nya sorter, att laga mat som passar och gå på ölprovningar är det bara kul att han har ett intresse och kan lära mig nåt. Älskar öl i den omfattningen att han måste ha sig ett par järn för att fungera, så nä)
- Rätt så dålig på att hålla i pengar, så han kan slösa på onödigheter (Jag är väldigt ekonomiskt, så då skulle det troligtvis bli bråk, om han inte anpassar sig enormt mycket)
- Är riktigt fjantig ibland (för min del är det roligt) (Är det roligt fjantigt är det underbart. Man ska skratta i en relation)
- Han gillar att vara ute i naturen, fiska, plocka svamp osv (Tummen upp för det, då har vi ett lika intresse. Det gillar jag skarpt!)
- Och sist men inte minst så är han jägare! (Mycket kul, massa härlig mat)
så nä, ett par saker jag gillar med honom bara, han låter inte som en man för mig =)
Han behöver definitivt inte öl för att fungera, utan bara att han älskar det. På fest eller en folköl någon kväll varannan vecka. =) Han testar gärna nytt och har i mat osv.
Jag argumenterar otroligt mycket jag med, så det blir en hel del här hemma men vi både älskar att ha en diskussion igång då och då. Vi blir otroligt sällan ovänner på grund av det!
Att han är charmig är inte bara jag som tycker. Han har charmat mååånga och bara genom att träffa honom så blir de flesta charmade.
Men kan hålla med om WOW och filmer osv. (även om han inte spelar flera timmar om dagen)