Ni som har gjort IVF/ICSI i Malmö
Ni som har gjort IVF/ICSI i malmö,vilken klinik har ni gjort det på?Vi ska snart göra IVF/ICSI och vill veta var dom är bäst och billigast
Ni som har gjort IVF/ICSI i malmö,vilken klinik har ni gjort det på?Vi ska snart göra IVF/ICSI och vill veta var dom är bäst och billigast
Vi går på ivf kliniken Öresund och betalar 62000 för 3 pack. Sedan finns Cura kliniken som är lite billigare vet jag...
Vet dock inte vem som är bäst, många säger: åk till Köpenhamn ist. De är bättre men som sagt jag vet inte.
Är nöjd med ivf kliniken med trevliga läkare och sköterskor men inget barn än... Efter totalt 6 ivf/ icsi och 2 fer!!
På RMC får man några gratisförsök. Där går vi och tycker det är helt ok. :)
Vi har ett barn så tyvärr inga gratisförsök.Långt till köpenhamn,vi har långt till Malmö så det får bli malmö.Okej,får se vilken vi väljer.
Ok. Jag har tänkt Cura om inte våra försök fungerar. Lycka till!
Hej
Jag misslyckade två behandlingar( först ivf kort protokoll och andra ICSI i malmö region skåne) jag är 36 år, och vi har oförklarat fertilitet problem,
Jag vet inte vad kan man göra? jag behöver prata om problemet, jag är undrar om ta min tredje chans eller börja i privat klinik? här in Sverige man kan inte har mer än en embryo återlämna , hur ska bli om man bor själv , därför jag har läst på nätet i andra länder att det gör återlämna två eller tre embryo ,för att ha mer chans( risken för tvillingar jag vill acceptera ),
I Danmark sätter dom in 2 för vi gjorde det på en klinik i Danmark