Inlägg från: Amina03 |Visa alla inlägg
  • Amina03

trillingar, vill inte!! hjälp

Hej

Jag har velat ha barn i hela mitt liv, det ärmin största dröm och meningen med mitt liv. Jag vill inget annat än att bli mamma. Jag och min kille gjorde slut för ett tag sen och i fredags fick jag veta att jag är gravid med trillingar. Han har precis gift sig och skiter i mig ochi att jag väntar trillingar. Jag har ingen mamma eller pappa som kommer hjälpa mig, barnens pappa kommer inte vara där, jag kommer alltså vara helt ensam.

Jag har jätte dålig ekonomi, har ingenstans att bo.

Ni får tycka jag är är världens äckligaste människa, men jag kommer inte klara av 3 nyfödda barn helt ensam. Är jag hemsk om jag tar bort ett barn, kan man ens ta bort ett barn?

Jag är så förvirrad, glad att jag är gravid men så ledsen över  att inte kunna njuta.

Hjälp mig, vill inte ha alla 3, kan kanske hantera 2 själv men inte 3, :( :(

• Svar på tråden trillingar, vill inte!! hjälp
  • Amina03

Jag är i vecka 8.
    Ja det är det jag menar, kan man göra fosterreducering?, hur går det till, är det farligt för dom andra två? Nån som vet...??

Jag känner mig bara så nere, alla säger hur roligt det är att jag ska få trillingar. Ja för dom ja!! Som kommer titta på dom i 5 minuter och tycka att dom är så gulliga och sen gå tillbaka till deras vanliga vardag,

Det är jag som kommer sitta där helt ensam med 3 nyfödda barn. Ja visst han måste betala, visst jag kan få assistens.Man vilket liv kommer jag leva, hur lycklig kommer jag vara?
    Allablir arga när jag säger att jag vill ta bort ett barn, men jag då?? Är jag självisk som tänker på mig själv nu`?

Jag vill bara vara lycklig,vill ha barn,men 3 vet jag inte. Kommer inte klara av det psykiskt..

• Amina03

Tack så mycket för alla svar... och ja han är en skitstövel som han göra allt under dessa få veckor.
    Han påstår att han har känt henne sen dom var små och att det kändes rätt.

Stackars kvinnan har väl ingen aning om att jag är gravid med 3 barn. Hon kommer nog inte bli så långvarig ska ni se. Om hon inte är lika sjuk som han har visat sig vara...

Jag kommer ALDRIG förlåta mig själv, bli allvarligt deprimerad och kommer vilja dö om jag skulle välja att reducera ett barn och så slutar det med attjag förlorar alla tre, jag skulle då dö.

Samtidigt så ger tanken av 3 små barn mig värsta ångesten, jag ser inget hopp. Jag har alltid tyckt lite hemligt synd om kvinnor med tvillingar som säkert aldrig får sova eller ens hinner läsa en tidning,

Jag har fått en bild av att mitt liv kommer vara över, kommer aldrig kunna gå i en affär eller göra saker som normala människor med barn kan göra.

Vagnen kommer inte få plats någonstans, ja kommer säkert aldrog kunna åka buss eller resa med flyg.

Förstår ni mig eller är jag bara otacksam nu? Förvirrad... =(

Svar på tråden trillingar, vill inte!! hjälp