Inlägg från: Johans Pillerill |Visa alla inlägg
  • Johans Pillerill

trillingar, vill inte!! hjälp

Amina03 skrev 2012-11-25 23:51:12 följande:
    Tack så mycket för alla svar... och ja han är en skitstövel som han göra allt under dessa få veckor. Han påstår att han har känt henne sen dom var små och att det kändes rätt. Stackars kvinnan har väl ingen aning om att jag är gravid med 3 barn. Hon kommer nog inte bli så långvarig ska ni se. Om hon inte är lika sjuk som han har visat sig vara... Jag kommer ALDRIG förlåta mig själv, bli allvarligt deprimerad och kommer vilja dö om jag skulle välja att reducera ett barn och så slutar det med attjag förlorar alla tre, jag skulle då dö. Samtidigt så ger tanken av 3 små barn mig värsta ångesten, jag ser inget hopp. Jag har alltid tyckt lite hemligt synd om kvinnor med tvillingar som säkert aldrig får sova eller ens hinner läsa en tidning, Jag har fått en bild av att mitt liv kommer vara över, kommer aldrig kunna gå i en affär eller göra saker som normala människor med barn kan göra. Vagnen kommer inte få plats någonstans, ja kommer säkert aldrog kunna åka buss eller resa med flyg. Förstår ni mig eller är jag bara otacksam nu? Förvirrad... =(

Åhjo, finns skitsmidiga trillingvagnar idag! Fungerar på både tåg, buss och flyg. Har en granne med trillingar som närmar sig 3år nu... Och visst, de hade det tufft i början men tog emot all erbjuden hjälp och nu går de på dagis med mitt barn och är tre väluppfostrade ungar som kan följa med i både affärer och leka själva så föräldrarna hinner vara vuxna. De cyklar till dagis varje dag; ett barn i sits på pakethållaren och två bak i cykelvagn.
Svar på tråden trillingar, vill inte!! hjälp